Cos I know... I know... I never meant to cause you no pain
And I realize I let you down
But I know in my heart of hearts
I know I'm never gonna hold you again
Phil Collins - I Wish It Would Rain Down
Лесбийки = TRUE, Педерасти = FALSE
« публикувано на 12-12-2008 @ 12:31 am »
“Лесбос (на гръцки: Λέσβος) е остров в североизточната част на Егейско море, разположен в близко съседство с Мала Азия”
Wikipedia
Не знам вече къде се намирам. Издивях тия дни. Кога го разбрах ли? Преди малко си приготвям малка нощна закусчица… Стоя пред мивката, държа един домат, пускам водата и започвам да го мия… Толкова се отнесох, че ръката ми се присегна към течния сапун, щото нали… за да измия домата хубаво!
А темата ми е в главата още от вчера, като се прибирахме от работа, с колегата нещо закачихме въпроса… за лесбийките и педерастите. Да не говоря, че преди няколко дни това се роди изпод пръстите ми.
Нещо много хомосексуално ми е тая седмица - бах, чак за притеснение - или какви са изводите от предната тема? Че никога не е късно, или че не може… Забравих вече, хахаха!
Но, сега да подходим сериозно, моля!
Лесбийките
От гледна точка на мъжете, лесбийките са готини. Разбира се, голяма част от мъжкото мнение разсъждава базирайки се на порно филмите, където лесбосите са винаги хот, някви такива секси и се лижат по най-невероятния начин. В действителност толкова хот лесбийки - няма. Или най-малкото бройката им е убер ограничена. Повечето са като онзи/онази - Манол, от ББ4. На мен не ми е секси, а на вас?
От гледна точка на жените, поне тези, които съм питал, нямат против лесбийките. Тъкмо, радват се даже, че ще има повече мъже да си избират, след като вагиналната конкуренция намалява с разрастване контингента на лесбийките.
Горе долу, от двата полюса, се получават едни положителни гледни точки.
Лесбийките са по-общо приети някак си.
Като че е по-нормално да си лесбийка.
А и жените, имат една такава вродена… обратна страна. За тях е по-нормално в тийн годините си да са целували приятелка, да са се лизали, че даже и някакъв секс да са правили. Казвам някакъв, щото… щом не си го вкарват (освен някакви там дилдо-та) - не е секс!
Педерастите
Добре, гейове да кажа, или хомосексуалисти - няма значение. Тука не целя обида или нещо подобно. Привържениците на Сивия кардинал да мълчат и със сведен поглед да напуснат гостилницата. Тука разсъждаваме, не толерираме наглостта и безочието на тесногръдите мисловни рецидивисти.
Самия факт, че изписах предните няколко изречения, в укротяване на евентуални сексуални екстремисти с предразсъдъци говори за това, колко по-некомфортно е да си мъж хомосексуалист, отколото жена хомо.
Тъй като мъжете-педали прибягват до едно неестествено напъхване на членовете си в задните отверстия, всички ги гледат с много критика. Сещате се, болести, молести… СПИН-а! Достатъчно сериозен, че наистина да им погледнеш с лошо и критично око.
Значи, мисля че се улавя основната ми мисъл. Ако не се - моля, подайте оплакване към организацията “Джемини”, затова че един неопитен словоохотлив списвач се опитва да ръси мозък по темата - “Хомосексуализма”.
На мнение съм, че лесбийките се толелират повече отколкото педерастите. Оттам и фразеологичния завършек:
Лесбийки = TRUE, Педерасти = FALSE
Сериозен стейтмънт, който някак си ме потиска. Хубаво, че не съм обърнал резбата, когато се чудех какво ми се ебе - женско ли, мъжко ми.
Винаги има крайно недоволни, такива които и на едните и на другите са готови да им забият нож в гъ… гърба. Уви, аз говоря за малко по-либерално мислещите.
И в крайна сметка, лесбийките са на по-голяма почит. Що? Щото изглеждат по-секси ли? Не всички са като русите порно актриси, които страстно ближат cream-pie-я на своята колежка по вагина. Коварно!
Две жени да се водят за ръка по улицата - ОК!
Двама мъже, да са се гушнали и да се разхождат по “Витошка”? - Ако минат покрай някое стилистко капанче, може да им хвърлят по едно дилдо. Но минат ли покрай някое кафене - може и бутилка уиски да им запратят… по посока нищо неподозиращите им израстъци между раменете.
Сега, въпросите… в случай, че ви се отговаря (като в никакъв случай НЕ ЦЕЛЯ ДА ЗВУЧА ОСЪДИТЕЛНО, просто любопитствам):
- защо лесбийките са с повече привилегии от педерастите?
- трябва ли и едните и другите да бъдат репресирани за това, което са (като сексуалност)?
- прави ли ги по-малко хора тяхната неправилна (според общите морални норми) сексуална ориентация?
- имат ли право на щастие?
И няколко странични въпроса:
- ако искахте да бъдете обратен/обратна, какво бихте си избрали (лесбо или педал)?
- свободен въпрос [тук, вие може да сложите (в коментара си) някакъв друг въпрос по темата, по който да разискваме - не е като да не обичате да пишете, нали]?
Благодаря! И подобно на предната тема - въздържайте се от неприлични изказвания към хомосексуалистите (били те притежатели на пенис или вагина)!
« Нощна афера | На-дървени въглища » |
- alcoholia(1) art(44) attitude(113) brainfart(71) conspiracy(34) cynemaniac(95) destiny(36) detective(10) fun(193) internet(42) lifestyle(333) lyrics(10) madness(117) media(37) memories(140) mindcrush(228) moral(19) music(24) politics(49) porn(11) problems(159) quiz(12) relationship(76) school(7) sex(130) sport(10) stress(6) travel(21) war(12) webcafe(6) work(32)
- adventuring (3)
- breaking news (7)
- cynical speech (876)
- just a photography (2)
- mindcrushing art (121)
- notes from the bar (6)
- novel: a detective story (12)
- novel: the taste of bravery (3)
- play: a comedy for lunatics (7)
- play: audience in menses (8)
- questions and answers (8)
- shapes (16)
- short story: an exciting touch of a hate (3)
- table for two (4)
- those sleepless nights (12)
- those vicious rains (5)
- victoria's secrets (15)
-
Спамъри
- asktisho @ 2016-07-21
Спред, спред... :)
- legrandelf @ 2016-07-18
:) Thanks a lot! Или с други думи, благодаря сърдечно :} Spread the мълва! :))
- asktisho @ 2016-07-18
Хаха, тези клипчета са невероятни! Харесва ми, че си открил дарбата за сценично поведение и, че я развиваш! А и...
- елегантни обувки @ 2016-01-05
Страхотно клипче :) Много малко хора могат да го разберат за съжаление!
- alen @ 2013-10-29
о, дано да е едноетажна и също така любвеобилна, освен толерантна и строга... ;))
- рицар @ 2013-10-25
:) качихме стъпала, полуетажа е близо. а тя е толерантна, изчаква те строго да я заобичаш по свой си начин.
- alen @ 2013-10-24
риц (Крис), ти още ли я мъчиш тая пуста психология, пич! ;))
- рицар @ 2013-10-23
Имам и един любим цитат от Уго, ама е възможен само след голяма палермо с няколко бирички, сори, пък и...
- рицар @ 2013-10-23
"За да съдим за детето справедливо и вярно, не трябва да го пренасяме от неговата сфера в нашата, а сами...
- legrandelf @ 2013-10-20
Съвсем не - можеше линк да пуснеш. Кой гледа X-Factor?
- asktisho @ 2016-07-21
Посей семето на мъдростта си
Trackback | RSS 2.0
“Гъзът няма пол” - супер начало, а! grand entrance!!! - тия дни го чух това, ама вече не знам къде…
Аз смятам, че въпросът не е в пола, а в личността. Въпросът е човека отсреща да те привлича като личност, без значение толкова от пола. Защото все пак ние правим секс, любов, живеем с личности, не с полови органи. Половите органи се заместват или набавят. Казвам го като човек, на който повечето му близки и най-добро приятели са мъже. За повечето хора дори в приятелството е трудно да преодолеят пола, да не говорим за в секса. Аз съм успяла и съм горда и щастлива. Смятам, че към това трябва да се стремим и в секса…
Та, да прав си - на гей жените се гледа доста по-добре. Просто защото светът все още в много по-голяма степен е мъжки, а мъжете не обичате да сте преебани - обичате да ебете! Факт! Това е социално-културен проблем, който навярно по това време на деня не мога да опиша достатъчно атрактивно, уви…
Всеки има право на “Life, liberty, and the pursuit of happiness ” - банално, но вярно и аз адски вярвам в това!
Така исках да се включа в предишната тема, но не успях. Елфе, благодаря ти! Даваш ми този шанс сега.
Около мен е имало и продължава да има хомосексуални и от двата пола. Аз самата не виждам нищо лошо в това. Нима не е правилно аз да харесвам мъже??? Същото е и с тях. Кой може да ти каже кое е правилно и кое не?
Интересно е когато си обект на любовта, на човек от твоя пол, а не си готов да я приемеш. Обикновено, хората които харесват себеподобни, са много чувствени и много раними. Могат да ти свалят звезди от небето, да преминат хиляди планини заради теб, да обърнат света наопаки, само с една единствена цел - човека, в който са влюбени да отговори на тяхната любов.
Имах много блиазка приятелка, която ме харесваше. Тя имаше партньорка, с която живееше и т.н., но…това не и пречеше да харесва други жени, много да ги харесва. Във всякак мимика, жест, усмивка се виждаше кога, как и кого харесва. Правеше го ужасно красиво и с много любов. Не можах да отвърна на любова й, поради много причини. Може би най-съществената е, че все пак харесвам мъже. Но не е само това. Просто тя не ме привличаше сексуално, а това определено има змначение… Ще излъжа, ако кажа, че не е имало жени, който да ме привличат по този начин. Разбира се, че е имало и продължава да има :)
Имах и друга приятелка. Имаше любим мъж, който безброй пъти и разби сърцето. След всичките тези пъти тя имаше и дете от него. Чудесно момиченце, което искаше да граби от живота с пълни шепи, докато един ден не се закашля и се оказа, че освен разбитото сърце й беше оставил и други неприятни емоции, свързани със здравето на дъщеря им. Тази моя приятелка доста хляб изеде, докато един ден просто я погледнах в очите и видях там някой друг. Промени се тотално, вече не беше тя. Вече не обичаше онзи мъж. Вече обичаше жена, жени…
И двете жени, за които говоря не живеят в БГ от известно време. Дали заради това, че обществото ни е безкрайно нетолерантно не знам. Но мисля, че там където са, се чувстват добре, макар и рядко да ги виждам :(
За мъжете хомосексуалисти какво да кажа… Мисля, че и двата пола са еднакво неразбрани от нашето общество. И жалко. Това означава, че сме доста тесногръди.
Свободата е свещено право…
Мхм, щекотлива темичка …
Отговарям чинно ===>
На лесбийките като цяло се гледа с по-добро око от педерастите поради няколко причини:
1.Женската гледна точка : Жените като цяло сме по-толерантни, разбиращи и съпреживяващи по разните му там глобални въпроси.Значи, ако става дума за гадната колежка по бюро, ще си умрем от злоба, но що се отнася до различните хора като цяло -приемаме ги без възражения и с голяма доза съчувствие.Обяснявам го донякъде и с майчиния инстинкт.Всичко,що изглежда безпомощно, онеправдано подлежи на симпатия и всякакви положителни чувства.Затова приемаме лесбийки и педали.
2.Мъжката гледна точка :Прави ми впечатление, че мъжете приемат много навътре всички въпроси, свързани с мъжествеността - все едно как я разбират!Нямат нищо против лесбийките, защото са жени …и защото се заблуждават от суета (поне една голяма част), че едва ли не всяка лесбийка ще се върне в “правилната страна” след среща с височайшия им пенис.Суета, суета …От друга страна, педалите за тях са “предатели” - грозни и мерзки отстъпници от свещената кауза за защитаване на мъжествеността.Това, че не са такива по свой избор, няма значение.Мъжете нямат майчински инстинкти …не изпитват нужда да съчувстват,да симпатизират и да обрижват разните му там неудачници.Освен ако не са им близки, разбира се !
3.Елементът на страха.Хората със закостеняло мислене, според които хомосексуализма е болест, се дърпат и имат силно негативно отношение, чисто и просто от страх.Колкото и да сме човеколюбиви, всеки от нас е изпитвал неприятното свиване на стомаха, когато е имал контакт с “повреден” човек - примерно- сакат, сляп или умствено изостанал.Някак си тръпнеш в ужас, че едва ли не е заразно, макар и много добре да знаеш, че не е.И докато на инвалидите,примерно, можеш въпреки всичко да съчувстваш и да съжаляваш, на хомосексуалистите не можеш.Защо ли? Защото едните страдат, а другите явно изпитват наслада от “болестта” си.Което ,погледнато от малко по-различен ъгъл, води до ===>
4.Страх от собствените “тъмни желания”.Мда.Когато човек не е уверен в себе си…дори и да си мисли, че е -тогава идва пълното отхвърляне на това, от което подсъзнателно се страхуваш.Направих си експеримент - почнах да препоръчвам горещо на всичките си приятели небезизвестният филм “Планината Броукбек”.И…всички ДО ЕДИН злобно ме отрязаха “Абе ти нормална ли си, как ще гледам филм с педали ?!?!?”.Ооооо,колко им се смях :))).Спокойно, момчета, НЕ Е ЗАРАЗНО !
5.Пак ще намесим добрия стар анален секс.Аналният секс е табу за благопристойните граждани.А педалите какво правят - анален секс!И то САМО анален секс, защото си нямат други дупчици …И това е много, много лошо, дами и господа! Упадък и морална деградация! Срам! Нека ги убием с камъни! Ще си затворим очите за лесбийките, щото те поне си имат и други дупки, където да си пъхат дилдата и вибраторите.Но на гейовете - никаква милост!
6.Естетика.Плюс хармония.
Мъжете са олицетворение и символ на силата, грубата сила, без лигавни и излишни сантименти.Поне като шаблон е така …
Жените са олицетворение на нежността ,чувствителността и вече НЕизлишните сантименти.Туй пак според скапаните им шаблони.
И да видим какво става:
Мъж + жена = сила + нежност - това е то хармония, баланс, уравновесяване, взаимно допълване
Жена + жена = двойна доза нежност и лигня - не е точно тъй, щото едната от тях по правило е мъжа, но тук се намесва приятната ЗАБЛУДА, че и двете лесбийки в една двойка са нежни и женствени създания.Затова никой не обича и НЕ ИСКА ДА СИ МИСЛИ, че има лесбийки като Манол от ББ.
Мъж+ мъж = оле, кво станааааа - сила + сила .Ама не може, нали единия си дава гъза …За съжаление, няма как да си затворят очите пред тоя факт, както с облекчение си ги затварят пред лесбийките.Значи, единият, който е роден и ТРЯБВА да е силен мъжкар, влиза в ролята на слаба, нежна женичка. Ау, колко гадно! Ах, колко долно! Че и гнусно отгоре на това - убийте ги с камъни ,бе !!!
Та такива ми ти работи.
Има ли тук фенове на Тери Гудкайнд?
Ще ви споделя нещо (което почти ми е като девиз)
“Първото правило на магьосника гласи:”Хората са глупави. Могат да бъдат накарани да повярват на всяка лъжа или защото го искат или защото се страхуват, че то може да бъде истина..”
Оттам- нататък думите са излишни :)
И да продължа темата за ‘добрия стар анален секс’, която JustAFaceInTheCrowd вече започна. Честно да си призная, май не съм чувала мъж да заяви гордо с ръка на сърцето, че аналния секс не го кефи. И така като си мисля, е това ще да е причината хетеро мъжете, или голяма част от тях, да се бунтуват толкова много срещу хомосексуалните мъже. Просто, не са сигурни, кога ли изкушението ще почука на тяхната (задна) врата хаха :)))
Което пък ме навежда на мисли, че същите тези мъже изпитват неистов ужас в леглото от всякакви анални радости, на които те може да са обект.
Както знаем, G-точката на мъжа се намира на няколко санта навътре в “забранената зона”.Ама сакън, предпочитат да си умрат без G-точка.Щото не били педали … ама кой да се сети да направи разликата, че когато се възбуждаш от нещо, което ти прави ЖЕНА, няма как да си педал.А ако се възбуждаш от мъже и ти става, когато се загледаш в стегнато МЪЖКО дупе, си много по-голям гей, отколкото чиляка, дето ЖЕНА му му търси G- точката всяка вечер с голяма краставица!
Страхотни сте! Само че ще ви чета на сутринта, щото сега едва гледам, а и вие хубаво сте се постарали да ми отговорите (много ме кефите, ей)! :))
Лека ви нощ и само хубави неща да сънувате (няма значение дали са лесбийки или педерасти, щом ви радват и ви оцветяват сънищата). Хахаха :)
Хайде, сладки сънища и на теб :)
@JustAFaceInTheCrowd: чак фенове на Гудкайнд няма, но читатели има :) Тези дни му писах безмилостна рецензия, точно на “Първото правило…”, като в интерес на истината със самото правило съм стопроцентово съгласен.
Що се отнася до т.нар. мъжка G точка, ами да си призная, неслучайно зная къде се намира. Но на приятелките си категорично съм забранил да я търсят къде е, защото тогава креватният маратон се превръща в 100 метра спринт. Сигурно впрочем и затова ме е шубе да не врътна резбата в обратната посока. Че и да участвам в тройки, където жената е само една. Току-виж някой ме изненадал отзад и съм открил Тъмната страна на Силата… :D
За естетиката… гледам да не откривам естетика в мъжа. По същата причина са ми противни метросексуалните и бобо-сексуалните. Не съм светец и не обичам да бъда изкушаван. Защото съпротивителните ми сили не са особено големи. Гей определено не съм, не държа обаче да научавам дали съм би.
Парадоксално, но т.нар. Манол от ББ4 не ми е противен/а, доколкото съм го виждал на снимка. Вярно, не е русата бичка от порнофилмите, която охотно ръфа катерички. Но пък… той/тя си е това, което е. Стереотипът за силата и нежността при мен не хваща дикиш, но сигурно това са си мои собствени трески за дялане. Аз нямам проблем с това жената да е силната страна, пък аз да съм нежният лигльо :D
Броукбек го гледах, но не ме вдъхнови по никакъв начин. Все пак не ме и погнуси, което само по себе си е постижение. За жалост го гледах едва след смъртта на Хийт, така че подходих с по-големи очаквания от необходимото, които не се оправдаха. Изглеждаше ми прекалено банален (но то и животът поначало си е такъв, така че не го смятам за лош - просто не бива да се тръгва към такива филми с прекомерни очаквания).
Аз самият нямам твърде големи съмнения в мъжествеността си, поне като поведение; но пък нямам потребността да се доказвам като “мъж” - разбирай да правя типично мъжките простотии като да пия до забрава, да чукам на поразия или да се бия до кръв. Ако се налага да го правя, окей, но е без особено удоволствие и не като доказване на нещо.
@Елф: по реда на въпросите:
1) Защо лесбийките са с повече привилегии от педерастите?
Ами не са. Вземи сегашната тарторка на Джемини - или бившата, известна като Солджъра. Някой да им симпатизира? Тц, защото се афишират. Като лесбийки. Толерантността и тези т.нар. привилегии са само защото женската любов е по-трудно отличима от женската дружба (за разлика от мъжете). Пък и ходенето ръка за ръка при жени е по-вместващо се в социално приемливото, а директните демонстрации на сексуалност като натискане по улиците или опипване на задника се практикуват основно от по-невъзпитаните (които логично са основно мъже). Жените от малки ги възпитават на “прилично поведение в обществото”, което изключва подобни селски прояви.
2) трябва ли да бъдат репресирани?
Раздвоен съм по този въпрос. Някои според мен да, други не. Основно реакцията ми е свързана с “пропагандирането” на лявата резба. Тези, които просто СА обратни, нямам нищо против тях. Нещо повече, мога да им се възхищавам като артисти или певци. Мариус например е невероятен, а не съм спрял да слушам Джими Съмървил или Милен Фармер, просто защото си лягат с представители на своя пол. Нито пък съм спрял да обожавам Джоди Фостър. Впрочем малко си кривя душата, чувам, че Фармер била нещо като “говорителка” на обратните в Франция, което ми е малко противно. Но все пак я признавам като творец.
Дразнят ме обаче хора като Евгени М. или Азис. Хора, които ти заявяват, че ако твърдиш, че си хетеросексуален, време е да ти обършат един шамар, за да се обърнеш с задника към тях (цитатът е свободен и по памет). Хора, които легитимират педерастията като cool, са за бой. Не по задника, че току-виж им хареса :)
3) по-малко хора ли са заради различната ориентация?
Донякъде. Освен ако се ДОКАЖАТ като кадърни, талантливи и така нататък. Впрочем това се отнася за всички различни - докато не се докажат, обществото отказва да ги приеме като равни. Пък и те сами частично се разграничават от него. Те са си хора, но обществото има много път да измине, докато ги приеме като такива. Пък и след като не могат да демонстрират пред другите чувствата си… определено стават по-малко хора. Гоненият винаги става по-малко човек.
4) имат ли право на щастие?
Абсолютно. И все пак за предпочитане - на място, където обществото да ги приеме по-охотно, или зад закрити врата. Най-добре у дома. Защото никой не ти надзърта под завивките, освен ако ти го поканиш да погледне там. За не един и двама представители на шоубизнеса например се говори, че не са съвсем straight, но по този въпрос те запазват пълно мълчание. За което ги уважавам. Живеят по своите си правила, без да убеждават другите дали са прави или криви.
А за изборът дали да бъдеш лесбийка или педал - по идея той е невъзможен. Защото нямаш и двата необходими за целта органа. Освен ако си хермафродит, но пък тогава… едва ли точно този избор ти е на дневен ред. Лично аз бих предпочел да съм невероятната руса бичка, за която говорех по-горе. Но пък не съм се родил като такава, а да сменям пола, дизайна, тунинга и органите си за тази цел не ме блазни особено.
Ако има други въпроси… на разположение съм :)
Привет, моят вуйчо е извънреден мъж. Майка ми, жената която ме е отгледала, в нея е заложена много силно бисексуалността. Но аз ги обичам, разбирам ги и уважавам тяхната ориентация. По-естествено се приема женската извънредност, щото жените за извор на живот. Мъжката част е в ситуация по-различна. Мъжът е закрилник на живота и затова е неразбираемо да се опитва да създаде живот. Но чух от събеседници, че не е важно дали ебеш или те ебат, важното е било редовен полов живот. Друго - не е важно дали духаш или ти духат, важно било духовното удовлетворение. Това не са мои мисли. Не съм извънреден, нормален хетеро до безобразие.
Привет и от един педераст както биха се изразили някои хора :)
това не ме притеснява даже ме радва.Честно казано не ми пука особенно за мнението на хората ,за моята особа и знаете ли защо…. нито ние сме открили топлата вода нито кълбото е достатъчно кръгло че да е кълбо,разбрахте или не .то и аз не мога да се разбера но знам че мие приятно да се боря с каквото мога понякога с кур,друг път с гъз.НО ВСИЧКО което съм постигнал го дължа на себе си и на моите френдове.Успях да се преборя с семейството си относно това мое страно положение,успях да се докажа на работата си свързана с големи изкушения спрямо мъжкия пол че, да си педераст не значи веднага секс.
Всички които приемат Ази…. ами сорка пичове и пичове има и други,не всички сме под един знаменател.Имам си приятелки семейни …. които си имат деца… странно нали но могат да си го позволят и са щастливи и вече замислят трето….
А аз от 9 години … съм с един партньор и за сега уви не можем да имаме деца :) по разбираеми причини дори собствената ми майка използва по някой път реплики от типа на че е евреме да си създадем детенце и ние……,уви ние не можем да задържим плод :) иначе аз съмнавит :).
Лесбийките са доста по малко а и какво ако са се хванали за ръце или са се целунали… на обществено място…. това не е грозно нали но когато две момчета го правят на пиронче и ти го забиват в окото насред витошка….. е мен като педал ме дразни …
иначе както е казал народа кервана си върви кучетата си лаят ,и нищо няма да се промени .
Еми аз съм на принципа….ако се обичат хората да се вземат. Но трябва да си призная че ме дразни доста поведението на гейовете…просто не мога да понасям мъж да пищи като жена..да чупи китки и да носи червило…камоли да се натискат някъде на публично място. Може да е нечестно спрямо тях…живота е такъв.
Това все пак си е чисто мое мнение де
@Whos-bad,
и какво ти пречи да се натискат на публично място? На мен по- ми пречи примерно гледката на пиянаи тийнове по градинките… Едното е природа, другото е простотия просто.
Проблемът е, че мъжете усещат хомосексуалността на други мъже като заплаха за собствената им (евентуална) мъжественост - един вид 1 (не-)мъж - всички (не-)мъже. И май ги е страх - всички мъже, които познавам, не искат да се запознават, да не говорим да живеят, с гей. Сякаш венага ще им се нахвърли. По тази логика ние жените не трябва да се виждаме с мъже - бог зае какво биха ни сторили:)
Събина, мен ми става смешно като видя мъж с мъж да се ближе :)
Бързам да отметна поглед:
- за да не помислят, че ги зяпам като някой глупак;
- за да не ги смущавам (макар че след като са се заблизали на публично място, едва ли ще ги ебе);
- защото казах, че ми става смешно;
:))
Приемайки извъндерността (различната от моята сексуална ориентация). Мисля, че не е нужно да парадирате (към различните предпочитания) излишна е показността. Нима ние (останалите) сме придонесли за вашата екзистенциалност. Всичко се дължи на вселенската хармония.
Елф, аз така гледам да не гледам чернокожи - за да не разберат, колко много всъщност ме кефят… :Р
Оххх, хубава темичка!
И никога май-май не се изтърква.
Обаче, защо наистина жените гей /както ги наричат в Щатите/ са по-приемани от мъжете? Ами - всичко е в мъжката глава и тъй като мъжете са все още онези-които-се-възмущават гласно, а жените сме малко по-толерантни, се оказва доминиращо мнение в обществеността.
Моето гадже /това, предното или което и да било/ адски много си пада по жени лесбийки. Тази тема го побърква, той просто си представя филма веднага, щом започнем темата и съответно - пощръклява. Аз, понеже съм пич, нямам нищо против той да си фантазира, не живея с мисълта, че само за мен си мисли, докато … си играе с каквото-там си има. А и би било плащещо. Даже съм се замисляла защо да не си направим “threesome” някога с още една мадама и да си ни е готинко.. и на двамата ;-)
Та..аз бих казала, че мъжете си харесват лесбийките, не само че нямат против. А хомосексуалните мъже за хетеросексуалните са като Манол от ББ4 за нас, жените - пълна излагация! Сбор от най-негативното и най-крещящото.
Предлагам всеки да реши за себе си какъв е, но да не осъжда Другия - независимо дали е лесбо, гей, би или каквото е там!
Не успях да прочета всички коментари, съжалявам. Просто има мноого дълги излияния, съчетани с елементи на автобиография, и то без пряка връзка с въпросите по темата. Но от доста време ми се иска да задам въпрос:
Защо се говори, че хомосексуалистите са репресирани?
В какво отношение са репресирани? Преследвани и наказвани са от закона, глобяват ги, уволняват ги от работа, имат по-големи данъци, отказват им медицинско обслужване, отказват им образование, не ги пускат да пътуват в чужбина, или…?
Моля да не се посочват тесногръдо мислещите, независимо дали става въпрос за неодобрително мърморене или физическо насилие - това е индивидуално, и се случва и по отношение политически или футболни пристрастия, и какво ли още не. Наличието на неандерталци в обществото не е репресия спрямо останалите, или поне не и според закона, за съжаление.
На въпроса какъв бих предпочел да бъда - гей или лесбийка, не мога да отговоря, нямам такива въжделения, но и не ме интересува кой с кого си ляга.
Пак питам: По какъв начин са репресирани хомосексуалистите?
Някои люде се срамят да приемат другата част (но и другата част от себе си). Всеки има правото по рождение да се защити. По какъвто начин може и по какъвто повод иска. Да репресираш е възможно дори ако не го правим.
Не ми помагат философски излияния, които отново нямат пряка връзка със зададените в темата въпроси.
А ако някой реши да отговори на моя въпрос - нека отговора му да е смислен, моля.
Трябва да си извънредно тъп, за да станеш педераст.Не мога по друг начин на си обясня сексуалното влечени на един мъж по друг.А що се отнася до секса между мъже, тук вече трябва да си ама извънредно, ужасно, ама много-много тъп.Отнася се и до пасивната и до активната страна.Отврат!Женският хомосексуализъм е повече нещо като каприз или глезотия или легащина или също честа простотия.
@Bocko,
е то остана и законово да е описано, че им са намалят правата.
Стига само да те гледат лошо по улицата, да не те вземат на работа, да нямаш право на брак, да не ти дават да осиновиш дете… да продължават ли?
То наистина ли мислиш, че имат равни права?
Кажеш ли някъде, че си хомосексуалист, погледа на 99% от хората се променя. Малко ще игнорират тази ти същност и ще се опитат да черпят от възможностите ти.
Повечето ще имат толкова много задни мисли, така грубо ще клюкарят и сплетничат, че накрая няма да е нужно да се уволняват - сам ще си тръгне.
Защо?
Ми то държиш да ти мачкат самочувствието, държиш, накрая ти писне и туйто.
А и някъде около нас, да има хомосексуалисти, те определено се крият. Не да парадират, не желая това от тях, ама проблема е че те и в спокойна приятелска атмосфера не могат да си признаят кое ги влече.
Камо ли някъде измежду хейтъри. Не всички са тесногръди мисловни рецидивисти, които директно се обявяват срещу тях или най-малкото, че не ги харесват/разбират и ги слагат в групата на извънредните тъпаци :))))
Ама, всеки има мнение!
@тесногръд мисловен рецидивист,
ти май отговори на Воско…
А според мен трябва да си адски необразован и назадничав в мисленето си, за да смяташ, че “Трябва да си извънредно тъп, за да станеш педераст.”.
Сексуалната ориентация не е избор, елементарно Уотсън! Ти правил ли си съзнателния избор да се дървиш от жени? Не мисля.
Ако някой спи със същия пол без да го кефи - за пари, други облаги и т.н., това е проституция, не е сексуална ориентация.
Някой ако не разбира (или не приема реалните неща, които съществуват), по-добре е да не се опитва. Щото недай БОЖЕ ще се самоубият ако разберат нещата. Свидетел съм на такива неща.
Както казах, да те гледат лошо по улицата не би трябвало да е в графа Репресии, а в графа Индивидуални Интелекуални Отклонения :)
Да не те вземат на работа? Защото в CV-то пише, че си гей, или защото си поканил интервюиращия да излезнете, а той е от същия пол?
За право на брак… Броят се на пръсти (на едната ръка) държавите, където е позволено. Но нека се обичат младите и без брак :)
За (не)осиновяването на дете дори мога да съглася. В крайна сметка, хомосексуализма просто не е природно обоснован, и от него не може да се получи продукт - в случая, дете. Пак казвам, не осъждам никого заради сексуалната му ориентация, но да се отглежда дете в хомосексуална среда според мен е твърде рискован експеримент. Всъщност до момента не съм разсъждавал по този въпрос, така че това ми мнение може и да се промени.
И не смятам, че имат равни права. Както в много други случаи с “малцинства”, или “неортодоксални”, смятам, че тенденцията е те да имат повече права от “мнозинството”. Малко е странно, макар и да не ме притеснява, поне за момента.
Не е във вразка с темата (освен, че аз решавам, че има връзка), но тъй като това е последната за момента, те ви едно ICQ спамче:
“Cъстезание по бързостихопис! До оспорван финал достигат овчар и пастор. Задачата е да композират стихотворение, завършващо на “Тимбукту”. След 44 секунди двамата финишират едновременно. Стихотворението на пастора звучи първо:
I was a priest for all my life.
I had no children and no wife.
I read the bible through and through,
to all my way to Timbooktu.
Публиката е развълнувана - кахърни забрадени девици бършат носовете мокри.
Журито удивено плаче… аз също!
Идва, обаче, ред на стихчето на овчаря-поет. Всички затаяват дъх:
When Tim and I to Brisbane went,
We met three ladies cheap to rent.
As they were three, and we were two,
I booked one, and Tim booked two.”
Ми за пастора няма достатъчно данни, а овчаря и неговия приятел изглеждат яко хетеросексуални, в “най-добрия” случай са бисексуални, та не знам…
Bocko, много неща не са природно обсновани …
Защо хората, които са против хомосексуалните двойки да имат деца, се крият зад оправданието с Природата ?! По същата тази ЛОГИКА не е редно да се лекуват болести, да се зачева ин витро ( щото видиш ли, щом единият от двамата имал проблем, природата тъй е решила). От какъв зор лекуваме психическите отклонения ? Ами сексът с контрацептиви - природно обосновано ли е спермата на мъжкия екземпляр да бъде хвърлена и/или унищожена по някакъв друг начин ?
Имам и един друг въпрос - какво става с децата, които са станали хомосексуални ,израствайки в хетеросексуално семейстов ? На техните наклонности кой е повлиял ? Никой, защото сексуалната ориентация се оформя още в зародишното развитие.И няма никаква връзка с това дали си дете на Брад Пит и Анджелина, или на Ру Пол и Елтън Джон …
А колкото до репресиите - невъзможността да сключват брак и да осиновяват деца ми се струва предостатъчна.
Дискриминацията наистина е друг въпрос, но никак не е безобидно да ти се отказва работа заради сексуалната ти ориентация - все пак тук се намесва не само душевно състояние, но и пари - начин на оцеляване.
Добре Събина.Може и да не съм прав ама не виждам друга причина да приемеш анално пенис, освен тъпота или психично отклонение.Глупости от рода на -”Аз не съм си избирал сексуалната ориентация, просто по природа съм такъв!” са пълни глупости.За съжаление познавам отблизо индивиди хомусекуалисти.Мога да ти кажа, че не напразно за човек на който не може да се разчита, който не е читав и е притежател на други отрицателни качества су употребява думата педераст.Такива са.Е прости ми, че ти преча да въздигнеш в култ хомосексуализма и не пиша оди за него, на трябва да има и хора които мислят нормално.Джемини например бяха публикували на сайта си статия, в която се твърдеше, щото Библията съдържала много ткстове които сочат, че хомосексуализма е нещо богоугодно и едва ли не Христос е с такава ориентация.Кажи ми как да уважавам такива хора.Не, не и не.Гледам да съм далеч от тях, да не ги гледам и да забравя за съществуванието им.Иначе ги съжалявам, няма нищо по жалко от мъж който всячески се опитва да прилича на жена и обратното.Никой не заслужава да е толкова жалък.
Напротив, природно обосновано е. Хомосексуални двойки не могат да имат деца, и това няма нищо общо с медицината. Не е заболяване и не може да бъде лекувано, нито може мъж да износи дете, а вероятно колкото и да напредне медицината - и вбъдеще няма да може. Повечето разсъждения в този абзац са нелогични и/или непревилно приведени примери, така че го прескачам.
При израстване на дете в хомосексуална среда ме притеснява душевното му объркване при израстването, а не “придобиването” на сексуална ориентация от “родителите” му (явно е невъзможно да са му родители). Въпроса ми се вижда доста сложен, нямам подготовка (разсъждения) по въпроса, но мисля, че ще бъде доста травматизиращо за подрастващия.
За сключването на брак… Във века на съжителството на хетеросексуални двойки без брак, огромен проблем е на хомосексуалните двойки невъзможността да сключат брак (и то не само в България, а в 99% от държавите по света). Не, че реално това ги лишава от нещо, просто си искат правата. Ми не знам, аз не съм против. Дори ще ми е интересно ако това искане се приеме, дали няма да остане една голяма празнота в желанията за равенство на хомосексуалистите. Може би, сключване на църковни хомосексуални бракове? Това би било истинско предизвикателство.
За работата - да, например аз в момента (в настоящия момент) си търся работа, и ако взема, че пейст-на някое мнение от тази тема в писмото си до някоя фирма, има вероятност да получа отказ (да не получа отговор) именно заради това. Но на никой на челото не пише, че е хомосексуален, така че няма как да откажат работа поради това. А надали човек, който си върши работата, ще бъде уволнен за хомосексуалната си ориентация. Така че този въпрос е много, много пресилен.
Ама нещо много време, мислене и писане ми отнема тази тема, та няма да мога да продължа да пиша.
И все още не мисля, че има репресии спрямо хмосексуалистите.
Според мен трябва повече да се обръща внимание на личността, а не на “стадото”. За мен е много по-важно каква е същността на човека, а не дали е негър, гей, просяк или принц. За съжаление стереотипите пречат на много хора да видят стойностното…
Според мен геЮвете са с повече превилегии от лесбийките. И съответно ще опитам да обясня това си виждане. По мои наблюдения (познавам хомо М/Ж) геЮвете си се харесват един-друг. Независимо дали са имат определена роля във връзката си или “се менкат”. Общо взето всеки се старае да се хареса на себе си и на половинката си. А горките дами какво се случва с тях - в болшинството случаи лесбо наклонности имат не много женствени (като външен вид и като държание) госпожици. А същевременно ценят женската красота в най-нормалният смисъл - фигура, лице, гърди и т.н. Е добре ли им е според вас. Дали е лесно да се попадне на момиче със същата ориентация, което да е красиво и същевременно да харесва “мъжествеността” в обичайната лесбийка?!?!
Съжалявам, че използвам повечето/обичайно и т.н. но все пак гледаме на въпроса глобално.
V като Vendetta :))
Това е същността на въпроса!
Наложените шаблони за това кое е редно и кое не, прави хората тесногръди, нетолерантни мозъчни инвалиди (тесногръдния мозъчен рецидивист да ме прощава).
Ама е много удобно да си седим тихо и кротко в изградения стереотип и да размахваме заканително пръст на всички, които (все едно дали по свой избор или не) са различни. Какво като времената се променят ?
@тесногръд мисловен рецидивист адски необразован и назадничав,
щом ти не можеш да си представиш да си вкараш в друго освен в жена, защо мислиш, че един гей може да си представи, че може да си го вкара в друго освен в мъж?
Сложно ли се изразих? Обяснявам: ти избирал ли си да харесваш жени или не?
@Аспарух
Ако си писал зла рецензия за книгата, то представям си какво ще напишеш да подигравката, наречена екранзация … И понеже са ми интересни подобни критики - ще може ли да ми дадеш линк към безмилостната си рецензия ? Наистина ще ми е интересно да прочета какво си написал.
Малко хейтъри и неразбрали, тук:
“Гейподобни мъдрости”
А на мене що ми цъфна оня грозен граватар, след като посях семето на мъдростта си в гейоподобните мъдрости :(( ?
Щото като нямаш граватар (за WordPress) и ако блогът е сетнат да ти слага някакъв рандъм (както е направен онзи)… ти слага :))) И те обикновено са грозни, ама дреме ти ;)
Ако си направиш граватар, май ти ги сменяше после, не помня :)
Едит: О, да! Сега видях, че са ти изтрили коментара… явно не на всички им се харесва друго на тяхното мнение, ах, ах, ах! :)
@JustAFaceInTheCrowd: Ето я и рецензията. Писана набързо, по нощите, след приключването на книгата. Не претендирам за изчерпателност, а и въпреки намеренията си от няколко дни подхванах втората част от поредицата.
А граватарите са вързани на посочване на мейл. Така че ако се регистрираш там, сочи този мейл, който ползваш при пускането на коментари.
Няма смисъл да се регистрираш, и без това ти трият мненията :))))
Реших и аз да се включа в дискусията, понеже искам да обора някои изказвания.
Първо не мога да разбера, защо хората си мислят, че ако си гей(мъж), непременно ще си женствен. Просто си нямате и на представа колко много мъжествени обратни има било то и би, на които просто защото не им личи на пръв поглед си мислите, че са хетеро, а и те предпочитат така да си остане след като ги мислят за такива.
Другото относно отглеждането на деца, някой явно пак си представят, че детето ще вижда как един от бащите му е облечен с женски дрехи или там какво и това ще то травмира психически? Това пак са глупости. Разбира се има всякакви, но само защото някои хора като Азис създават образа на гей, който се облича с фусти и т.н. това е крайно и за мен по-клони към травеститство и според мен трябва да се разграничи, защото не всичко е черно и бяло и има различни нюанси. Така има по женствени педали, които едва ли не са жени в мъжки тела и обратни мъже, които са много по мъжествени от хетеро мъжете, (което за мен не включва това да гледаш мач и да псуваш и да се обръщаш с копеле и батка към другите), а по-скоро поведението като цяло. За това, ако двама мъже отглеждат дете няма такова правило, че единия ще е майката, а другия бащата. И двамата могат да си бъдат най-нормални мъже родители, които могат да научат едно дете на много, което пак зависи от личността, а не от това дали се хетеро или гей. Да се смята, че сега това е модерно и заради това има все повече гейове също е тъпо. Тях винаги си ги е имало, просто сега все повече се осмеляват да се разкрият. Да не говорим аз колко бисексуални познавам, които си имат приятелки, но всъщност ако имаха избор биха предпочели да са мъж, но явно не са толкова силни за да си признаят пред родители и приятели. Та искам да кажа, че и ако тази група излезе наяве, представете си, че процента за който сега хората си мислят, че обратните са около 10% същност ще станат сигурно поне 20%.
Не мисля, че има и смисъл да се спори и д се повдига въпроса с репродуктивността защото според мен това няма смисъл. Природата според мен пак е намерила начин да постига баланс, защото и без това населението на земята нараства толкова бързо, че обратните един вид са като компенсация това да се ограничи. Друг е въпроса, че има варианта да се осинови, или просто да тяхна приятелка да им носи детето и т.н. има много начини, по които ако искат деца могат да се сдобият и това са раждането е безсмислено да се говори дали ако останат има начин да продължат рода. Еми няма ама няма и никога да стане така, че да останат само обратни на земята, че човечеството да изчезне поради тази причина.
И аз съм на мнението, че най-важно е личността коя е, а не пола. Да има любов, а не животински секс, защото ние не сме животни, а сме дарени с много по висши енергии, и правенето на безразборен секс а признак на ниска еволюция, на ниво животинско!
Влезте в един сайт, да кажем като randyblue.com или gayandguy.com, за да видите какви обратни има и да не си мислите, че гейовете са само меки китки или тип Азис.
И искам да спомена, че съм бисексуален, и досега съм се влюбвал само в жени, но се възбуждам много повече от мъже, което е чисто физически процес.
Ще добавя само няколко думи за тези, които име трудно да приемат това, което са или да се открият да мислят, че това е нещо през, което просто трябва да преминат и да си научат урока в този живот, защото не е ясно дали ако не си научиш сега урока няма да си такъв и в следващия си живот за да можеш да минеш напред към самоусъвършенстването и да продължиш еволюцията си.
Успех на всички и най-вече щастие. Нека не правим това на другите, което не бихме искали да ни се случва на нас самите!
Просветителю, и ти си в тази категория хора, които се изказват не по същество, а просто издигат лозунги. Иначе казано: не, че имаш нещо да кажеш, просто искаш да кажеш нещо. И предимно да присъства “Аз”.
Peace…
Боцко, не че искам да правя flame wars, но само един въпрос ще ти задам. Ти ли си човекът, който определя кой какво има да каже? Щото ако ни трябва модератор, да си го извикаме ние, все пак :) Хората изказват мнението си по тема, поставена от автора. Логично би било той сам да каже кой е по темата и кой не. Освен ако си имаме парламентарен правилник и квестор в твое лице.
Наистина много се дразня от подобен тон, държан от редови посетител, с нищо не по-различен от нас, останалите коментиращи. Специално прегледах коментарите ти досега и видях единствено враждебен тон и контент-анализ на мненията на другите. С какво ТИ допринасяш за дискусията “по същество”?
Окей, гейовете/педерастите/педалите или както ти там ги наричаш, не могат по физиологични причини да имат деца. И? Не по физиологични причини обаче не им се позволява да се женят, а ако демонстрират твърде показно отношенията си на публично място, са застрашени от бой. Това според теб не са репресии? Твой проблем.
Според теб, ако постъпиш на работа, след което се открие (не защото сваляш колегата), че си гей, смяташ ли, че няма да те уволнят? Около мен такива няма, но като слушам коментарите на колегите, точно това ще се случи. Не с мотивация сексуална ориентация, за да няма дело за дискриминация, но по друг параграф човекът бързо-бързо ще се окаже на улицата.
Нека задам въпроса още по-прямо: ако ти срещнеш на улицата очевиден педераст, и той се опита да се ръкува с теб, ти ще му подадеш ли ръка? Без предразсъдъци. Не казвам, че ще го набиеш, въпреки че не те познавам, а тонът на дискусията дотук не ми показва особено позитивна нагласа от твоя страна към подобни хора. И все пак… колко не-хетеросексуални познаваш? И поддържаш ли реално приятелски контакти с тях?
Ако отношението към определена категория хора не е еднакво като към другите, пък макар и да не избива в пряко насилие, това не е ли дискриминация? Наистина ли заявяваш, че обикновеният педераст получава съвсем същото отношение от околните като обикновения хетеросексуал? Защото моето впечатление е точно обратното. Да, не ги гонят в прекия смисъл, не ги арестуват, не ги убиват. Но не ги и приемат като равни. Или ти твърдиш нещо друго?
Събина, ти може би си Събин? Уверен съм, че един гей не може да си представи, че може да си го вкара в друго освен в мъж. Но си мисля, че това е не е природно заложено, а е резултата или от умствена недоразвитост или от психиатрично заболяване или от чиста тъпотия! Сложно ли се изразих? Разбира се,че съм избрал да харесвам жени!
P.S.ENLIGHTENER, това да го приемаш отзад, е най-върховния израз на мъжественост, разбираш ли? Тежката клинична педерастия, не е заболяване на тялото и няма никакво значение как болният изглежда, това е много тежко душевно заболяване. Често е в резултата на невъзможността на индивида да срещне любовта към себе си у индивид от другия пол. В резултат си мисли, че за една жена е много по-лесно да свали един мъж, отколкото мъж да свели жена и неправилно взема женската позиция в секса, но не се отказва и от мъжката, поради това че именно това е неговата цел-да е мъж във всяко отношение.От там, нататък се опитва по всякакъв начин да оправдае поведението си. Всичко друго са глупости, особено това за осиновяването и браковете!
Ръцата, пръцата, ако още малко излезе от контрол, заключвам темата :) Помолих за що годе учтив тон.
Мерси! :)
Аспаруххх (шатрата, шатрата…) :)
Нещо те е издразнило и си го казваш, а? Ми и аз така. Особено мнения от типа “Водата е мокра”, при положение, че има конкретно поставени въпроси за обсъждане.
Враждебния тон е предимно в твоите очи.
По въпросите за работата и публичните места определено силно преекспонираш (чакай и аз да вкарам чужди думички). Според теб пък излиза, че хомосексуалистите са пребивани на улицата и че всички са безработни? Говориш празни приказки.
Педерастите, педалите… Явно бъркаш от кого какво си прочел, но щом целта е да се поразвикаш - действай, дреме ми :)
Познавам двама души с хомосексуална ориентация, и това никога не ме е притеснявало. И се ръкувам с тях :)
Но спирам с “отчета” си, защото, изглежда, ме познаваш по-добре от самия мен, дори ми казваш как точно действам и разсъждавам :)
Пък си спомням, че през лятото имаше някакъв гей-парад. Ако има съществуваха репресии, щеше да има някакви действия срещу този парад, нали? Затова твърдя, че репресии няма. А че някой гледа някого накриво - ми аз ако излезна и се развикам “Само Левски” или “ЦСКА е шампион” - пак ще ме гледат накриво, може и боя да си изям. Или с някой политически лозунг, например, пак може да пострадам. Ама като гледам, то се търси под вола теле, така че - аре чао, и:
Peace.
Много некомпетентно говорене се получава тук. Ето една много хубава статия, която би помогнала на много хора да разберат определени работи:
Работа с родители на хомосексуални
Колкото до Bocko, дето се е изказал преди мен: Bocko, приятелю, ако случайно не си разбрал по време на въпросния парад участниците бяха замерени с коктейл молотов, а по маршрута на събитието беше пълно с хора, въоръжени с траби, бомбички и метално боксове. Няколко десетки души бяха арестувани. Това беше отразено и в западните медии. Ако СЛУЧАЙНО си го пропуснал - кажи. И линк ще ти дам. Твърденията ти са абсурдни.
Автора: blob, тази статия към която си пуснал линк твоя ли е? В случай че да - ОК, чети народе. Ако ли не - не бързай да казваш “Много некомпетентно говорене се получава тук” :) Просто не е редно, след като нямаш свои думи, за да дадеш своята гледна точка. Благодаря!
Авторе, не, не е моя. Но това, че съм избрал да говоря с чужди думи, не означава, че не мога да преценя кога по една тема се говори компетентно и кога - не. Най-вече самият пост тук е много профанен и най-малкото стилистически неграмотен. Което пък е отделна тема от качеството на съдържанието. Що се отнася до съдържанието - то е основано на предразсъдъци. А хората, страдащи от предразсъдъци, обикновено страдат и от проблеми с възприемането на информация за онези, към които са предубедени. Това знае всеки с основни разбирания за човешката психология. Начинът по който артикулираш поставеният проблем е хетеросексистки.
ОК :)))
Поздрав с това :)
@Аспарух
Аз пък не можах да ти напиша коментар на злата рецензия :(
За доста неща си прав, впрочем.
Но най- добронамерено (като човек, който е изчел цялата поредица от кора до кора) ти казвам ,че след 2 -ра част нещата почват да стават блудкави чаааак до “Вярата на прокудения”.
А екранизацията- опазил те Господ, не я гледай! Ако книгата ти се струва приятно, макар и донякъде посредствено четиво,от филма ще си изповръщаш червата :((.Аз от всички книги на Гудкайнд уважавам най-много “Първото правило”, а с него си направиха ужасна гавра под формата на сериал.Само можеш да хвърлиш едно око на коментарите в Замунда, писани от разгневени фенове, и ще ти стане ясно за каква помия иде реч :((
It’s all good, when it ends good!
Жените лесбийки са грозни, но повечете красиви жени (почти цял Холивуд) са бисексулани. В порно филмите жените, който се лижат по между си са бисексуални!!!
Мъжете нямат нищо против две жени да се оправят, защото общо взето не си правят нищо, а и е естетически издържано. Повечето жени също нямат против, защото повечето са се замисляли за целувка с друга жена или секс.
По природа хората са бисекслуални (според някой учени), но при жените е по-нормално това… просто бъркат в правилната дупка и не си разширяват халките, като гейовете.
Гей мъжете не се приемат токова добре, защото е присъщо на жените да показват нежност, но нежен мъж е смешно… Плюс това да си даваш гъза не е някак си приемливо… разхлабва се неправилната дупка!
Има и бисексуални мъже обаче и на повечето не им личи, че харасват и мъже…
Но ако на един мъж жена му изневери с друга, не е страшно. Даже е възбуждащо. Обаче ако на една жена приятелят и изневери с друг… това е шокиращо…
Просто любовта между две жени е по-есетсвена, нормално е жена да раздава ласки, а и никоя не прави нещо унизително…
абе педерастията трябва да се насърчава и подкрепя на държавно ниво, щото така се намалява конкуренцията!
обратно - лесбийството трябва да се преследва от закона, средствата за масова информация и общественото мнение, защото намалява бройката жени на разположение!
от мен да мине, може специална комисия да разрешава на най-безумно грозните патици да си се ближат в специални лагери някъде в анадола!
а как стои въпросът с би-сексуалните, професор Аз?!?
:)
пп: най-грозните, и при мъжете и при жените, са най-облагодетелствани в сексуално отношение, а оттам и във всяко едно, вервай ми! :)
ако си красив, може да си умреш от глад !О!
с грозните го няма този проблем, я виж, колко са красивите, коите те обслужват ;(
доколкото можем да сложим еднозначно определение на ‘красив’ и ‘грозен’, все пак
Тъй като снощи реших да си припомня “Мините на цар Соломон” (от 1985, не по-новата версия), макар че вероятно тая вечер ще успея да си го довърша… какво да ме правиш, налегна ме сън…
… та!
Понеже там играят Ричард Чембърлейн и Шарън Стоун се зачудих…
Чембърлейн кога се произнесе (призна) за хомосексуалист? Преди или след тандема си с Шарън?
Ако е след филма бих казал… What a gay!
:))))))
+ персонално отношение към Шарън: BITCH! :)
ха, че Ричард Чембърлейн винаги си е бил хомо, и преди и след, винаги!, защо му е да си го признава, то му личи, никога не го е криел… :@, то противното е неразумно човек да си го помисли дори!
:)