Cos I know... I know... I never meant to cause you no pain
And I realize I let you down
But I know in my heart of hearts
I know I'm never gonna hold you again
Phil Collins - I Wish It Would Rain Down

Заради жена...

« публикувано на 08-03-2010 @ 9:57 pm »


фотография: Олег Панфилов

… са се случвали какви ли не смъ(р)тно вероятни и бълнуващо невероятни неща…

Давало се е ребро, изгаряли са се очи, водила се е война, пила се е отрова, филосолфствало се е срещу стена (дори без огледало) с един единствен анонимен череп в ръката.
Рязани са пръсти, покорявани са върхове, взривявани са сгради, сътворявани са скулптори (понякога с ръце - широко затварящо очите душевно вдишване, понякога - без, обладавайки стихията на мълчанието).
Потъвали са кораби, композирани са мелодии, пробягвани са километри, разлиствали са се дръвчета, събаряни са кули, призоваван е дъжд, макар и летен…

Всичко това, че и повече… далеч, отвъд пределите на въображението ви, винаги се е случвало… в името на жена. Една жена. Жената.

И колкото и да се върти Земята, колкото и да одъртява това пусто парче скала, разположено [не]посредствено след най-женствената планета в познатото ни космическо пространство, толкова повече се утвърждава нуждата от женското съществувание.

Независимо колко уязвими се чувстват… в живота на противоположния пол (а и понякога на същия, но с леки сексуални изклонности) те заемат и ще заемат неминуемо (жизнено) важна част!

Така че… още една битка, проронена сълза, била тя и с капацитета на изплискан небесен океан, музикална интерлюдия, нестихваща кавга, дразнение или порция страстна любов - няма да промени акцента на желанието и свързаността!

Няма мърдане…

Жената е факт, а фактите… трябва да се уважават!

Мислите, че познавате онази (сурова) цена, наречена действителност? Обвързана с женската нагласа, вълнение, мисловност, раздразнение, страх, сила, отдаденост и желание? Само така си мислите. Една от най-големите дълбини, с които човек може да се сблъска в живота си (удряйки главата си със страшна сила в безизвестната стена, буквално, докато не строши черепа си) - това е женската омая. Тайнствеността, която се крие зад лесно ранимите гърди, погалени с любов, гората… не от стомана, а от вихрена емоция - е неизчерпаем извор за многонишково житейско приключение…

Обичайте своите жени…

« подобни cynical speech, ,


Комитата рече: "Стига толкова, Елфе !" - Авторът на Cynical Speech ЗАБРАНЯВА статиите му да бъдат публикувани в svejo.net !


Посей семето на мъдростта си »

Trackback | RSS 2.0

1. pierrot @ March 8, 2010

Жената с главно Ж :)
Изключително красиво и стойностно написано!

2. Bia @ March 9, 2010

Най-красивият пост по днешната нашумяла тема. Евала, Елфе. Накара ме да се почувствам такава, докато четях. След като цял ден роптах срещу тъпите цветя и честитки.
10х!

3. Eneya @ March 9, 2010

Хм. 1. “Давало се е ребро” - цитираме религия, чиято основа е женомразството… причините, заради които жената е създадена в този пример е малко по-различен от ЗАРАДИ нея, а по-точно е просто нечие его (например създателя на мита/легендата или егото на божественото същество). Така че не, това не е заради жена.
2. “Изгаряли са се очи” До колкото си спомням историята беше доста по-сложна и жената беше само част от нея.
3. “Водила се е война” - зависи коя версия на Троя четеш и как я анализираш. Все пак е факт, че гърците са се плашели сериозно от жените и това си личи в митологията им и историите им. А жените там често са били изнасилвани (включая Елена), така че не, не е било заради жена, а заради сексизъм и страх (извън поемата) екпанзионна политика (в поемата).
4. “Пила се е отрова” - Ромео е на 25, Жулиета на 13, помисли си малко пак, преди да даваш този пример (ако не си имал предвид тази история, извинения)
5. “филосолфствало се е срещу стена” (дори без огледало) с един единствен анонимен череп в ръката. - Събитията в Хамлет са мъката на Шекспир по сина му (извън творбата) и убийството на бащата на Хамлет (в творбата). Майката на Хамлет няма голям избор дали да се омъжи за чичо му, а Офелия полудява и се дави.
6. “Рязани са пръсти” - толкова опции за интерпретации има тук…
7. “покорявани са върхове” - Куртоазия, в което повече е имало общо идеята за романтична любов (ако не си чел темата за романтичната любов, питай гугъл)
8. “взривявани са сгради” - ако някой иска да взриви сграда, жената е само повод, не причина 9. 9. “сътворявани са скулптори” (понякога с ръце - широко затварящо очите душевно вдишване, понякога - без, обладавайки стихията на мълчанието). Венера Милоска - погледни какво писах за гърците по-горе. Колкото до жените в изкуството, виж какво имат да кажат Guerilla Girls по въпроса и после да се върнем на дискусията.
Потъвали са кораби, композирани са мелодии, пробягвани са километри, разлиствали са се дръвчета, събаряни са кули, призоваван е дъжд, макар и летен… - куртоазия, стереотипи, романтика, обществени порядки, рядко жените са имали думата в тези случаи, те са били вещ, награда, а не личност.

Интересни примери, но според мен просто плашиш с непознаването на западната култура и представите й за половете.

Интересно ми е, че представяш жените абсурдно… феминизирани, почти навсвякъде те са нещо тайнствено, мистериозно, мистично, друго, едва ли не противоположно на мъжкото, те са емоция, не разум, чувства, не доводи, секс, не творчетво. Говориш за творене в тяхно име, но ги ограничваш до възпроизводство, те са неми, а мъжете, които правят разни неща са героите - те са музи, замръзнали, заслепени, застинали, безълвни, нечовешки…

За теб този текст може да е обожествяване, но за мен е плашещо подчертаване на чуждостта на жените и представянето им като нещо друго, а не човешко и така излиза, че човешко е равно на мъж.

Аз не се познавам в този текст, нито искам да се познавам, защото това означава да приема, че аз съм награда, представа, идеал, който съществува, за да стимулира, но е неспособно на товрчество самото то. А ти го романтизираш, без да се интересуваш за съдбата на примерните ти героини (смърт, почти винаги насилствена) и на техните наследници.

4. deni4ero @ March 9, 2010

ееееееех, братко елф … братко елф …

5. legrandelf @ March 9, 2010

pierrot, Bia, deni4ero :)))

Eneya, момиче разумно :) Позволи ми въобще да не се съглася с теб. Един полупоклон за старанието да си толкова изчерпателна, при все че по някои точки си уловила мисловното течение (да не го наричам муза), докато съм… изреждал (сексистки).

Но… твоята мисловна наслука е винаги въпреки моята (в случая) или чиято и да е друга, която по един или друг начин загатва (ти си индикатор за феминистични искрици) “унижаване” на жената :)

Повярвай ми, такъв дух - няма… а ако има някой път - ще е с директните думи :)

Куртоазията е там, да се отрича очевадното. Мой приятел е на мнение, че въпросните 2000 години, за които имаме най-много познания, са просто една дребна шарка в огромния скален отломък наречен земна история. Каквито и да са били жените (като разум, действия, сериозност и прочие) преди 5000 години (примерно), след още 5000 (жалко, че няма да сме живи, за да видим… а и навярно да се разменят ролите ни, и/или да останеш обикновено (раз)очарована) нещата ще са съвсем различни.

:)

Слепотата на течения, които завършват на “-изъм”, винаги води до отрицателна нагласа дори срещу най-дребния жест. Спомням си какво беше писала за 14-ти февруари. Не се изненадах, няма да се изненадам и от други подобни прояви. Предполагам си щастлива жена, но няма как (не смятам, и че се опитваш) да ме убедиш в абсурдните порядки на твоя “-изъм”.

Благодаря!

:)

6. just a woman @ March 9, 2010

… и какво по-хубаво от това, да си една енигма неразгадана, да си мечта недокосната, да си дявол, в който се влюбват ангели
Привет Ангелов!
:))))))

7. Светла @ March 9, 2010

Енея, бих откоментирала вашия коментар огледално, но това би обрекло моя, на сигурно неизчитане и без това съм белязана точно от тази дамга.

Само ще ви споделя, че още точка 1 като прочетох и скокнах.
Адам е направен от „пръст”, т.е произходът му е земен. Докато този на Ева е преди всичко извънземен, освен свързващият я елемент – ребро със земята. Разбира се, че дори само това е достатъчно основание жените да се възприемат като мистични, мистериозни, фантастични и т.н. и т.н.
За голямо съжаление, вече толкова години генетично омешване с хората (мъжете) жените доста са се очовечили, но все още, има чистокръвни екземпляри – извънземни чародейки, заради които, и са ослепявали, и са се били, и са се самоотравяли, самоубивали, както и самонаранявали по различни начини. И колкото и да изглежда на пръв поглед, че добре познавате „трудният път на извънземната вещерка до съвременния й еквивалент на Шесторъкият Шива”, не усещам да познавате жените, при все, че принадлежите към тяхното множество. Вероятно е, вагината ви да не ви говори, вие да не я чувате или пък да си говорите на чужди езици с нея. Може и да сте й залепили устата, и въобще да не й зачитате мнението. Но, повярвайте, вашата вагина , ако за вас е един рудиментарен орган, то тя е наследство от извънземния ни произход и носи всички тези мистифицирани качества, възпети в Елфските песни.
Пожелавам ви да ви се случи туй чудо- да й чуете гласа.

Елф,
разплака ме с това: “филосолфствало се е срещу стена” (дори без огледало) с един единствен анонимен череп в ръката.” Толкова често ми се случва да го правя и чак сега, благодарение на теб осъзнах, че е заради жена.

Искам да изкажа благодарност на родителите ти, че са те създали такъв: вечно включен в контакта, там от където тече вселенската истина. Как е възможно винаги да успяваш да твориш толкова дълбоко и толкова чувствено… и няма значение до колко ще го съзнаваш… абе прекрасно е, че те има момче!

8. Eneya @ March 9, 2010

Елфе,
Харесва ми логиката и примерите, с които си ме оборил. Толкова са изчерпателни показват заинтересованст към темата или разбиране на моите доводи.

Подчертах, че имаш странен начин да честитиш празник и какво общо има нетърпението ми към глупостта и продаването на св. валентин като последствие на интересът ми към феминизма, а не на здравия ми разум, звучи… странно.

Последно, ти обичаш да се наричаш индивидуалист, но индивидуализма също е изъм. :)
“Слепотата на течения, които завършват на “-изъм”, винаги води до отрицателна нагласа дори срещу най-дребния жест. ”
Хм.

Светла,
с вагината ми не си говорим, а летящата ми чиния е на поправка. Значи човечество=мъже, а мъж=пръст.
Хъъъм, последователността не е най-силната чертна на християнство.

9. alish @ March 9, 2010

Ах, ах, колко прекрасно и осмомартенско, елф. :D

10. Светла @ March 10, 2010

Енея, за съжеление … познах. Нямаш комуникация с вагината си.
Не мога да остана безразлична към споделянето на този факт.
Много жени са загубили връзката с вагината си и за това, като че ли, светът се срива. Мъжете имат голям дял вина в този проблем, но когато говорим за конфликт, всички страни участват и допринасят за подклажденето му, респ. всички страни, трябва да положат усилия за решаването му. (изброявам страните: мъж (с земен произход), курЪТ му ( с вдъхнат (от дух) произход), жена (с извънземен, може и Божествен произход, според версията на библията, която си носи в джоба) и женската вагина ( с подчертано паранормален произход).
/нямам идея как тези четири ЕЛЕМЕНТА ще се разберат, но при всички положения шоуто си струва гледането. Аз лично не спирам да играя в представлението и за това се потя не мога да напълнея… /

И за да не излезе, че говоря само за твоята вагина, ще ти споделя за моята. С моята бяхме в прекрасна връзка по едно време, но сега, тя ми е сърдита и въобще и не ще да ме вижда. За съжаление, взаимоотношенията на една жена, с нейната вагина са мнооого сложно нещо и трябва постоянно да се полагат усилия, за да бъдат подържани в изправност. Подобни сръдни, я до депресия водят, я до прилив на агресия, може и до там – една жена, с целия си блясък да скокне, да грабне некво знаме и да хукне, ни в клин, ни в ръкав, да говори на тълпи от мъже и хибридни същества, тук - таме некое извънземно (равни на човечество).
И защо? ! Вместо да си поговоря със собствената пичка ще крещя по площадите?
Аз го правя, когато съм наранена и нарцистичната и физическа болка, от това, че собствената ми вагина, която иначе е единственият ми източник на еуфория, радост, щастие, мир и любов, е спуснала кепенци, обърнала ми е гръб и не желае повече нищо да ми дава… та тя, както казах вече, за човек не ме взима, пък камо ли за жена.
В тази връзка, съм убедена, че не можеш да поправиш летящата си чиния, докато не стигнеш до разбирателство с вагината си. И това пак от опит го знам. Ей на, моята, що майстори я гледаха, залягаха отдолу, скачаха и по капака и отред и отзад, къде ли не пипнаха и… никой не можа да отстрани повредата. Наложи се да се обадя, да се посъветвам с личните ми “вещици”, които категорично и засмяно ме окуражиха: ” Не се ли разбереш с оная си работа, и корабът ти нема да откине, а, за да стане това, трябва и с другите двама виновници в кавгата - оня задник - мъжът и Обожественият му Кур, всички заедно (=човечество) да “плеснете с ръце да се прегърнете, за да отлетите и пеете, дореде осъмнете”. Ботев, е знаел как да поправя космически кораби и е завещал поетичната си рецепта за поколенията… ама кой се вслушва в дедите ни?
/и за да не бъда обвинена моментално, че не знам как свършва стиха, в моя защита мога да кажа, че както вие Енея, така и аз, не сме му виждали ДухЪТ на Караджата, но щом го възпяват… и мъжете дори, можем да предположим, че е бил паметен…/

П.С.
Знам, че с тая липса на сетивност от страна на вагината ви, няма как да кимнете на моите отметки ( вероятно и няма да разберете какви ги бълнувам)… но някой ден… което най-сърдечно ви го пожелавам (дай Боже всекиму!) , дано успеете, пак да подкарате “летящата си чиния” и тогава, от горе и вирнат палец, може усмихната да ми покажете. :)

П.С.П.С.
/за съжаление, повредили се летящата ни чиния на земята, майсторЪТ й, щем – не щем землянин ще е. /

п.с.п.с.п.с.
/само моля ви нека НЕ обсъждаме Теологията, така кръчмарски, както дръзвате да го правите. Моите уважения за познанията, които демонстрирате в областта на историята и литературата, но теологичните ви вметки са несериозни и по- скоро ги считам за „творчески хрумвания”, отколкото за еретечни или Богохулни. Ако желаете да си говорим за религия и нейното отношение към жената и мъжа, ще е нужно да положите поне основи в тази област. Въпреки, че по нищо не показвате изобщо, че имате намерение да разговаряте с мен, за себе си, аз се чувствам длъжна да защитя пред аудиторията Християнската позиция по темата и да съобщя, че предложените от вас интерпретации не се изповядват и не се предлагат от Християнството. Прочита, който правите е резултат от невеж, изваден от контекста на вероучението, самоцелен и отвлечен ДИАГОНАЛЕН прочит на Християнството. А метафоричната игра на образи, която си спретнахме с калните хора и генетичното им омешване с паранормалните нашественчки, ползва идеи много по стари от Християнството, идеи заложени не само в „Старият завет”, но и в други „световни” религии, които в основното си „учение” се препокриват идеологически. /

11. kazaril @ March 10, 2010

Хм, аз пък не си мисля, че “-изми”-стичните порядки са абсурдни, напротив. Създават конфликт, предмет на който по същество е “проблемът”. Проблемът е необходим, създава кооперация за справяне с него, а ако е по-голям проблем - редица от кооперации, което води до конкуретно развитие в справянето с проблема. Проблемът е индикатор за неефективността на някаква система или напротив - за правилното й функциониране, според зависи какви очаквания и цели съществуват спрямо “проблема”.

Разбира се проблемът не изчезва, тъй като не е нещо, което може да изкорениш. “Проблемът” като концепция е като философията - никога не умира, щом веднъж се е появила, тъй като това сама по себе си е предпоставка някой да повярва в нея. Можеш да го заобиколиш, да го трансформираш, да го скриеш или ти да се скриеш, бягайки от него.

Затова според мен е нужно да има “-изми”, които да пробутват “проблеми”.

12. gergana @ March 10, 2010

ох, Проблемкин той, мамин, не можел бил без проблеми…хахаха
изкушавам се да преброя колко пъти употреби тази думичка, защото това вече си е ‘проблем’ :)))
а колкото до конкретния -изъм - феминизъм, ИСТИНАТА е, че той няма почва у нас и опитите на някои да го внедрят са плачевно немощни, безплодни и обречени на провалоще в зародиш, и това всички ние си го знаем, дори няма и да си почеша езика с тази гладка като мозък на патка думичка
- Schluss damit -

… ах, как никой не се сети, че 8-ми март е и ден на майката
упс, май не е точно тази майка, а
;)

13. Светла @ March 10, 2010

За “измите” - и да жомам, и да не жомам, нема да изчезнат и в този смисъл много съм съгласна с Крис. И че, тъкмо те са много важен лакмус.
Заех позиция по отношение на феминизма, щото го приемам лично.
Преди почти “сто” години, така се случи, че ме поканиха да участвам в създаването и учредяването на “Анимус”, тези, които в момента го ръководят, бяха ми колежки. Такова съскане и злоба се изля пред мен по отношение на мъжете в продължение на три часа, че когато си тръгнах наистина ми прилоша. Казах си: ” Милите жени, как живеят с талкова злоба и омраза събрана в себе си? Не се ли разболяват? Че аз обожавам мъжете… няма да мога да работя с тези жени, защото те скоро ще ме намразят, за това, че искам да ги помиря с мъжете им и най-вече за това, че ще виждат, че аз наистина обожавам мъжете.” Отказах поканата.
Ако има такова животно антифеменистка, то това съм аз. Антифеминизма органически ми тече във вените, не метафорично. И не, че не разбирам горките жени, дето ги бият, тормозят и какво ли още не…втурвам се да им помагам с всички средства, и не че на мен не ми се е случвало мъже да ме тормозят, потискат, нараняват… но никога не съм считала, че конфликтите в които хората участват и създават, са мъжки срещу женски.
Лоши, отвратителни и безкруполни хора, такива, които живеят и подържат двоен стандарт, потисници и насилници има от всички полове, даже и от неясните. И механизмите за решаване на конфликти не се делят на женски и мъжки. Проблеми с факта, че силният (от какъвто и да е пол) злоупотребява с властта си над подчинения му, е имало, откакто човечеството съществува. Потисканите са от всякакъв пол.
Обичам жените, ама не ща да живея без мъже. И не само, ами подобни идеи ме карат да се чувствам застрашена, да изпадам в паника, ако си помисля, че е възможно и за това скоквам да се браня.

14. legrandelf @ March 10, 2010

Ми така е… като толкова говорите за проблеми и “изми” (а можеха да са изби)… преди малко имаше сеиз(ъ)мична активност! :))))))))

Разклатихте положението, а на мен ми се спи. А и работа има да се върши, че и отговорности други.

Бррррррх! :)

15. Rojglist @ March 15, 2010

Елфа го е написал хубаво, и даже ме яд, че не можах аз да го измисля. Обаче реакцията на Енея, направо ме хакна в тъча. Не, че се изненадах, просто тя не разбира мъжете и това и личи отдалече, от друга страна жените твърдят, че мъжете не разбират жените и това вече е сериозна причина да се зараждат конфликти. Един пример не в отношенията мъж-жена е доста показателен за възможностите на манипулацията.
Конфликта между бели и черни в САЩ. Белите дотолкова са уплашени да не ги обвинят в расизъм, че премълчават дори причинените неудобства, а черните дотолкова са се самозабравили, че се обявяват за расисти. Целият проблем е в мъжкият и женският софтуер, няма браузър за съвместимост. А, нека се разберем, слабият пол са мъжете, жените са нежният пол. Определенията силен-слаб са категория хардуеър-софтуеър. Това с вагината ми хареса, една крачка съм напред в лабиринта “жена”. Ами от Пловдив съм, Зелен…ова. Гергана, от коментарите разбирам, че съм близо до профила ти. Май -се разбъбрих на тази маса… Ама нали рядко идвам.

16. gergana @ March 15, 2010

хахаха,
Rojglist
толкова ми е приятно, че си се завъртял в старото кръчме…
тази игра с разгадаването на профила ти ми хареса :))) но засега нямам много материал, за да продължа
помогни ми ;)
(аз май и други профили разгадах, без да искам да се саморазкриват, но просто харесвам различните хора, те не знаят колко са чаровни, независимо, че са уязвими)
:)

17. Eneya @ March 16, 2010

Чакай да видим, аз не съм разбирала мъжете, затова не съм съгласна с анализа и логиката на Елфа спрямо жените.
Ако аз не разбирам мъжете, но разбирам жените (защото съм жена), то значи критиката ми е правилна автоматично, само защото съм жена.
Ако не разбирам нито мъжете, нито жените, съм някакво медицинско чудо, което обаче е невъзможно и невероятно.
Ако разбирам И мъжете И жените, също така съм наясно, че мъжете вътре в групата си на мъже се различават много повече, отколкото се различават двете групи мъже и жени, също както разликите между отделните жени в групата жени се различават, отколкото двете групи могат като цяло.
Така, това го изяснихме.

18. Rojglist @ March 18, 2010

Енея, нищо не разбрах от последният ти коментар, ама нейсе (това е турцизъм характерен за нашия град). Гергана кажи какво те интересува чак толкова, имай предвид, че психоАНАЛизата доста често вони. Приятно е да те посрещат ведро в когато влизаш в кръчмето,продължавай в този дух, ако ти харесва. Аз не съм различен а единствен, като другите, питай мама да ти каже.

19. gergana @ March 18, 2010

ами… засега не те смятам за различен (не за тебе бяха тези думи), но искрено се радвам, че продължаваш да трупаш коментаторски опит и материал
а колкото до вонята на анализата, ами какво да го правиш, то си е чиста проба визитна картичка, но първо трябва да се подушим, хахаха
продължавай, наистина се забавлявам :)))

паралелът с конфликта между черните и белите в САЩ е много силен, отново ще си позволя да те попитам - английската ли си завършил - това е сериозен отличителен белег, така да се каже - Кирковец ли си - хихихи

“слабият пол са мъжете, жените са нежният пол. Определенията силен-слаб са категория хардуеър-софтуеър”
ей тук нещо взе да ми куца, значи ние хората сме слаби и нежни, така и не разбрах кой е хардуера, а винаги съм имала нахалството да мисля, че жените са софтуера, някак интелигентно и прогресивно ми звучи, като надстройка… но, давам ти думата, ти си на ред

20. Eneya @ March 23, 2010

Р., казах, че хората се различават ужасно много един спрямо друг много повече, отколкото ако ги събереш на група и започнеш да сравняваш тази група с някоя друга. Групирането заличава много различки, причинява хомогенизиране на индивидите. Демек, генерализациите са много тъпо нещо, пробвайте със статистики (истински статистики, не свободни съчинения). :)

Турцизмите са час от езика ни, какво против тях имаш?

21. Rojglist @ March 23, 2010

Гергана, категория хардуер софтуер имах предвид, че хадуера или физиката на жените е нежна, софтуера, или женският ум е много по силен от мъжкия… е, знаем защо! Не съм завършил английската, английският ми е много лош, а това кирковец как да го приема? Не зная дали да се полаская или засегна.

Енея, статистиката също хомогенизира индивида и се превръща в студени цифри. Не мога да приема тезата ти, че Християнството мрази жените, това което обаче е изградило църквата в класиеският си вид е нещо съвсем различно, позаинтересувай се! Зная, че в съзнанието на жените битува тезата, че мъжете са животни, но поярвай, в повечето случаи не е така.

22. Rojglist @ March 23, 2010

Нищо против турцизмите, просто се оправдавам, че ги ползвам.

23. legrandelf @ March 23, 2010

Ахааа, още ги бистрите жените и мъжете :) Хардуерно, софтуерно и пр. :)

24. gergana @ March 23, 2010

… хахаха,
сега ме обърка, странното е, че и аз не знам, да те ‘полаская или засегна’ :))))

ПП: Кирковец е тежка корона, която едновременно краси и задължава, втъкват ти я като трънен венец на акълотворното кълбо, а белезите от нараняванията остават и след праха ти…

… ей такива ми ти работи; не се потискай, явно си по-млад отколкото те оцених, но затова пък доста зрял ;) и трезвите ти мисли ми допадат
:)

25. Rojglist @ April 2, 2010

Хо хо хо! Не съм нито млад нито пък доста зрял, поне аз така си мисля. И все таки аз не успях да разбера що е кирковец. Предлагам да ме полЪскаеш, все пак егото ми е чувствително.

26. simply red @ May 6, 2010

Б/лаг/о(да/р)я, Ваше Мъжко Елфичество!
Мило е !!!

27. simply red @ May 6, 2010

Eneya, жал ми е да го кажа, но това ако не е цинична …ех, интерпретация


« Четвърт век цинизъм Алкохолизиращи географски ширини »