Cos I know... I know... I never meant to cause you no pain
And I realize I let you down
But I know in my heart of hearts
I know I'm never gonna hold you again
Phil Collins - I Wish It Would Rain Down
Цензура - какво да го &%# е това ?!
« публикувано на 18-11-2009 @ 10:12 pm »
фотография: Смешно ли ви е ?!
слушайки: Eminem - The Real Slim Shady
Може ли за малко внимание, ако благоволите, разбира се? Благодаря!
Няма да търсим под вола теле, нито кой по дяволите е истинският Слим Шейди. Него д-р Дре отдавна го е открил. Екзистенциалният въпрос, който срази работната ми мисъл през изминалия (вече) ден бе питанката от страна на Лекия:
“Добре бе, кой ги определя тия неща… сега - кур и путка, че са лоши думи ?!”
Тъй като лично приех въпроса, не защото притежавам и двата органа, а защото от време на време и аз се питам такива личностни въпросчета, реших да го “прежуля” откъде накъде колегата се обремени с това вербално начинание. Не се забави:
“Що примерно, по bTV като казват: “Миналата нощ простреляха мъж в гениталиите…” не кажат, че са го простреляли в кура ?!”
И е прав, да се интересува. Защо? И вас ви питам! Защо?!
Кой, кога и защо е сметнал за необходимо да сложи някакъв (морален) хомот на думички като: “кур”, “путка”, “ебане” и пр. Значи ако застана срещу тебе и ти кажа: “Ти си голям копулативен орган, бе, мушмул…” няма да изям боя, а ще ме потупаш по рамото и ще ме питаш кога за последно, и при коя даскалица съм учил биология?
Глупости! Пълни глупости. Малко ми напомня едно време като беснеех аджеба за това, че хората вършат нормални физиологични нужди (независимо от мястото), но въпреки това не смеят да говорят по темата. Даже се умопомрачават, като че им вадя с лъжица от лобното анално място някакви непоносими (втвърдени) секрети.
Открай време лошите думички, които споменах в предния абзац, се знаят от всички ни. Но не всички си позволяват да ги използват. По-скоро… ползват ги, но само пред ограничена публика (като състав, не като интелигентност).
Защото моралът вещаел еди си какви норми!
Цирей на гъза да му излезе на този, който е определил мръсните думички (като такива) и им е наложил забрана. Със сигурност Моузъс (а, а, а?!) не е донесъл скрижали, на които да пише:
“Не ругай, бе, чифут мръсен… мама ти де’еба !”
Казват… мръсотиите лесно се учат. Простотиите и мръсните думички наистина се учат лесно, защото ги пише на вратата на всеки градски кенеф. Даже и там, където няма циганин пред портата да ти иска 50 стотинки, че видиш ли… си решил да развееш пожарникарски маркуч в обителта прокобна, пълна както с фекалии и други фетиши, така и с пикоч… на талази!
/жените не ги споменавам сред посетителите на градския кенеф, щото… коя уважаваща себе си жена би посетила подобно място?!/
Забранете на дечурлята думи като “култура”, “театър”, “образование” и да видиш как ще се поинтересуват от тях. Изрецитирай един Ботев върху стената в тоалетната и току виж халтурата им се вдигнала.
Забраняваш им - борят се, стремежът е много по-силен, щото им е интересно! Това е от най-старите човешки изкушения. Спри да им забраняваш да псуват и… ще им писне. Ще знаят, но вероятно няма да ги кефи, няма да лови декиш простотията, която говорят. Разбира се, в случаите на пълна олигофрения, дори имунизацията срещу вулгаризъм няма да помогне. Говедото си е говедо!
Има толкова по-вулгарни, по-цинични неща, от едни мръсни думи, че ви е бедна фантазията. Всъщност - не е задължително да ви е бедна. Нужно е да сте минали през един, два… три трънливи плета и ще си имате едно на ум. Какво ви заблуждавам? Нима не виждате какво става около нас/вас? Такъв вулгаризъм едва ли някой жив помни (освен ако не е набор на Лили И.) - вълнуващо проказно, това би било най-точното определение на ситуацията. Да се свеним, че сме некултурни, понеже говорим еди си какви неща, а междувременно да се превръщаме в циркаджии и курви на повикване пред… убавците, дето ни ръководят.
Ма’ни се с тая политика, батутист такъв! Разбрахте ме… що не си… цензурирате майката?
« Танго във вторник вечер… | Пикочопроводна сценична треска » |
- alcoholia(1) art(44) attitude(113) brainfart(71) conspiracy(34) cynemaniac(95) destiny(36) detective(10) fun(193) internet(42) lifestyle(333) lyrics(10) madness(117) media(37) memories(140) mindcrush(228) moral(19) music(24) politics(49) porn(11) problems(159) quiz(12) relationship(76) school(7) sex(130) sport(10) stress(6) travel(21) war(12) webcafe(6) work(32)
- adventuring (3)
- breaking news (7)
- cynical speech (876)
- just a photography (2)
- mindcrushing art (121)
- notes from the bar (6)
- novel: a detective story (12)
- novel: the taste of bravery (3)
- play: a comedy for lunatics (7)
- play: audience in menses (8)
- questions and answers (8)
- shapes (16)
- short story: an exciting touch of a hate (3)
- table for two (4)
- those sleepless nights (12)
- those vicious rains (5)
- victoria's secrets (15)
-
Спамъри
- asktisho @ 2016-07-21
Спред, спред... :)
- legrandelf @ 2016-07-18
:) Thanks a lot! Или с други думи, благодаря сърдечно :} Spread the мълва! :))
- asktisho @ 2016-07-18
Хаха, тези клипчета са невероятни! Харесва ми, че си открил дарбата за сценично поведение и, че я развиваш! А и...
- елегантни обувки @ 2016-01-05
Страхотно клипче :) Много малко хора могат да го разберат за съжаление!
- alen @ 2013-10-29
о, дано да е едноетажна и също така любвеобилна, освен толерантна и строга... ;))
- рицар @ 2013-10-25
:) качихме стъпала, полуетажа е близо. а тя е толерантна, изчаква те строго да я заобичаш по свой си начин.
- alen @ 2013-10-24
риц (Крис), ти още ли я мъчиш тая пуста психология, пич! ;))
- рицар @ 2013-10-23
Имам и един любим цитат от Уго, ама е възможен само след голяма палермо с няколко бирички, сори, пък и...
- рицар @ 2013-10-23
"За да съдим за детето справедливо и вярно, не трябва да го пренасяме от неговата сфера в нашата, а сами...
- legrandelf @ 2013-10-20
Съвсем не - можеше линк да пуснеш. Кой гледа X-Factor?
- asktisho @ 2016-07-21
Посей семето на мъдростта си
Trackback | RSS 2.0
Няма обидни думи, има обиден контекст. :)
Хахахахахаха :))))
Това ми хареса! :)))
Ще си го жигосам на лявото рамо, та… когато на някой нещо не му изнася - посочвам! :) Без средни пръсти, ъфкорс!
аз пък се възмущавам как на момичета, които псуват не се гледа с добро око.
веднага си фаворитвам
“Не ругай, бе, чифут мръсен… мама ти де’еба !”
съдниците и онези, правещи категоризацията са лицемери.
Събина е права за контекста. гласувам за повече контекст! ;))
Мейт, е.и му майката. Бях 98% сигорен, че ще блогнеш нещо по ш…..та тема, която подхвана Лекия с умопомрачително-загадъчния си поглед. П…ка й лелина на темата, ш…..то разнищване на темата от твоя страна ме изпразни, ама толкова яко, че направо к…а ще почне кръв да хвърля вече.
Бих казал само браво,… браво, това може би трябва да влезне, като лекция още в първия семестър по начална педагогика, за да може да се подходи правилно с децата още от ранната им възраст!!!
mushichka, може и на чаши да си “сложиш” надписа, важно е… истината да излезе на яве! :) А с хън-мън, няма как да стане това ;)
Мейт, въобще не осъзнаваме какъв извор на философизъм имаме в лицето на Лекия. Трябва по-често да черпим, на колене ако трябва, от извора на неговия гений :)))))
А за блогването, да не си помислиш, че съм мислил цял ден за краткия разговор на стълбите? Мне… те преди малко, не знам поради каква причина, просто изскочи случката в главата ми, минах целия разговор набързо, спомних си скеча със заекващия Юксел Кадриев и подкрепата от страна на неговата колежка Ани Салич, докато… докато… се опитат да прочетат новината за гениталиите, но… по нашия начин, без цензура(?!) :)
“що не си… цензурирате майката?” трябва да стои ламнирано в портфейла ми, между книжката и личната карта…
Who the fuck is Лекия? Явно е от Бургас, въпросът е, аз познавам ли го?
SSC, ламинирай(те), ламинирай(те) :))) А след това и минирайте ;) Щом е за добра (?!) каузва! :)))))
Събина, Лекия е… пичага! :)) ама със сигурност не го познаваш ;) е, разбира се… да не казвам и аз голяма дума, хахахахахаха :)) Той поне не те познава ;) Но е бургазлия и… друг път съм го споменавал, че даже и с обяснения! Сега му парят ушите, а? :)
Не, дори и за миг не съм си помислил, че си размишлявал върху темата, просто вживяването ти в ролята на Ани Салич и Юксел Къдриев, искрата в очите ти, начина, по който се замисли върху темата в този момент /филосовският ти подход/, и може би някои други фактури, ме накараха още тогава да си помисля, какъв ще бъде резултата от цялата дискусия.
Пък и тема, като тази засягаща това, кой налага цензурата, не може да бъде пропусната в твоето творчество.
ООО, на мен употребите на думите “кур” и “путка” и “еба” не са ми интересни от поне 6 години, когато се разделихме с първото печатно издание в България, което напечата тези думи. Даже си спомням как съм ходила при главния ми редактор да го питам как е правилно да се напише членувата форма на “хуй”, щото никога преди това не я бях писала и виждала членувана.
Но от тогава тези неща са ми толкова безинтересни, че се чудя какви са тези хора, на които са им интересни. Толкова отдавна е демоде тези думи да се използват (поне в моите среди) че се чудя кви са тези демодирани хора, които още смятат, че прибавянето на тези думи към текстовете им правят тези текстове талантливи?
Бе друго си е да спрегнеш глагола” еба” няколко пъти в един и същи ред:):)
“Казват… мръсотиите лесно се учат. Простотиите и мръсните думички наистина се учат лесно, защото ги пише на вратата на всеки градски кенеф.. Забранете на дечурлята думи като “култура”, “театър”, “образование” и да видиш как ще се поинтересуват от тях. Изрецитирай един Ботев върху стената в тоалетната и току виж халтурата им се вдигнала.” - това пък на мен ми е фаворит :))))
направо си изумително прав. а проблема с “мръсните” думички е, че съвсем скоро няма да останат “чисти”. щото и Събина е не по-малко права - въпроса е в контекста (като във вица със заека, дето (също) много псувал).
хич че обичам евфемизмите, които се предполага като културни да употребяваме, щото.. лайното, циганина, селянина, олигофрена и прочее все такива ще си останат както и да ги наричаш.
което ме навежда на въпроса - като не можеш да казваш на някоя жена “госпожо”, щото било мхм.. примерно дискриминативно, ако и викаш “ейй чшшш, кифлоооо” по-малка дискриминация ли е?
Бодливата крава, докосваш… докосваш една интересна мисъл в мен :) А именно:
не толкова, че са ми писнали тези думички, ами именно от повторението им и… нормалното им звучене в моята глава, съвсем са се превърнали в… нормални :)
Сиреч, трябва ли да спирам да употребявам: “какво”, “когато”, “секс”, “любов”, “кришна”, “царевичак” и прочие? :)) Не мисля, че трябва да се спира.
По-скоро… ще се измислят нови и нови мръсни(шки) думи, които да ти сцепват не само контекста, ами и културата ;) Употребявам гореизброените (като нецензурирани думи) често (може би), но това е само и единствено по причината, която изтъкнах :) Смятам ги за нормални и не толкова парещи. Може да се направи текст с толкова задни мисли в него и употребени “нормални” (морални) думи, че… мозъкът да прежули и много да бъдат не само огОрчени, ами и нагрУбени! :)))
ИИ, побърках колегите с упражнението, което (им) заръча :)) Да видиш ти, как яко е да се спряга глагола “еба” толкоз рано, хахааххаа :))
totenlicht, шеметен коментар и съм съгласен ;) Оказва се обаче, че не само контекста може да превърне изказването в обидно. Интонацията е също толкова важна ;) Все пак, ако звуча мило и гальовно, употребявайки лоши(те) думички, отсреща може и с добро да ме посрещнат :)))
ха ха ха, прав си. въпреки че секси, мило и гальовно обикновено звучат по-скоро от нежните устнички на някоя красива девойка, споделяща леглото ти. иначе (обществено наложени норми, какво да се прави), излязло от твоите уста, съвсем лесно би се приело като липса на уважение към субекта жена :)))
което пък ме замисля (ти си голям мръсник, рано сутрин не е за такива дейности), дали вербалната полова дискриминация работи и в двете посоки? смисъл.. що жените са така обидчиви, когато някой им каже примерно “имаш страхотен гъз”, а са умопомрачени от кеф, когато им кажат “имаш сладко дупе”?
totenlicht, именно защото е прието, че дупе е по-мило, по-става, отколкото гъз :) Гъз е лошо, обидно! :)) Макар, че за едно и също нещо говорим ;) Някой път го наричат синоним, друг път… вулгарна думичка :)))) Ама все за гъза си говорим, lol
Плюс това, сега… тъй като ме изкарваш ранобуден провокатор ;) Статията е от вчера вечерта, късно при това :))))))) Ама не, предпочетохте да спите - е, на ви сега, хахахахаха :))
Всъщност въпроса ти май е - можем ли да премахнем бариерите поставени ни от нормите на поведение или не :)
така де, ама от мъжете обиждат ли се, когато някой говори за задника, кура и прочее други техни анатомични атрибути, без да използва културно-евфемистичен изказ? и ако всъщност се обижда, бива ли заклеймяван като долен педераст?
п.п. не ми работи рсс-то, да кажа в моя защита :)))
За това и сръбските филми са много по-готини :) Хората си псуват наред
Куре, радваш. Днес открих блога ти, и вече е в блогорола ми. Мръсните думи са просто думи. Езика има същата нужда от тях, както и от останалите. Всичко друго е политическа коректност и словесни пръдни. Жив и здрав. Отдавна не съм чел толкова близки до мен неща.
Диалог :
- Ти знаеш ли, че Иван бил хомосексуалист?
- Оксиженист е бе, калпак! Аз всеки ден го еба, ти ще ми разправяш какъв е…
Определено вече не са интересни тези до болка познати “обидни” думички, a още по-скучни са ми вече всички клипове към песни които се правят, всеки втори, по-точно всяка врота си показва прелестите, е не са интересни вече..
Пенис,член,…. всички те са лишени от звучността и съдържанието,която носи в себе си думичката ГРЕЗДЕЙ :)
щото телевизия, вестници, списания, интернет - навсякъде путка връз путка.
ако запо4нат да ми съобщават и времето, колко ще кУраво или хУево, много ще ми дойде.
и също, защото съм родител, смятам, 4е цензура, всъщност няма.
а това защо се употребяват едни, вместо други думи - от добро възпитание и уместност към ситуация, място и време.
затова.
Е(ЕлФ):), хайде сега за задачка утре сутрин заедно с колегите да обмислите етимологията на въпросния глагол, който няма( мисля,че сте разбрали) спрежение. Но кое от всичките? Първо, второ или трето? Или?:)))) ( е, са вече те питам):)
Ок, отнасям се сериозно по темата( че до ся не го ли правех?!:)- всъщност много хора го казаха преди и след мен- от толкова излишна употреба не остана място и за цензура за всиките цветущи думички:):)))
Zdraveite, pichove i… momicheta, ha-ha. Ne se unasiaite tolkova mnogo ot vazmojnosta da praktikuvate publichno samozadovoliavane. Tezi dumichki sa tabu ne zashtoto samite te sa loshi. Ima neshta za koito ne triabva da se govori chak tolko mnogo. Ako pliampam za na niakoia jena krasivite pridobivki, e tupo, zashtoto te ne sa izmisleni za prikazvane… no ako gi “upotrebiavam” tova veche e neshto razlichno. Predpolagam tova chuvstvo na svian ili sram, kogato chovek prikazva za tezi neshta, proizliza tochno ot tova totalno razminavane - osuznavame che pravime neshto mnogo pogreshno i ni stava sram… sled tova poneje ne ni e priatno da si priznaeme che ni e sram, izbirame da zabranime dumite v opit da si spestime tova chuvstvo na sram, zashtoto vse pak osuznavame che sme ne dostatuchno silini i pak shte ni hrumne da se samozadovoliavame po eftinia nachin (ako dumichkite ne sa zabraneni).
Taka che cenzurata za koiato se chudish, a i vsiaka druga cenzura, proizliza ot sobstvenite ni strahove. Razbira se ima institucii koito exploatirat tezi strahove - curkva, uchilishte, i t.n., no purvoprichinata za cenzurata e strah.
Jivota e mnogo krasivo neshto. Filosofiata mnogo ogranicheno. Koito se opitva da filosofstva triabva da e na iasno che shte se nahaka oshte v samoto nachalo.
(Izviniavaite za latinicata)
Хахахха “publichno samozadovoliavane”
Len, ГРЕЗДЕЙ е култова думичка :) Имах лято, в което мой приятел я беше научил и ми беше повтаряна по много пъти до втръсване :)))
milk, това хубаво :) Знам какво е цензура, дори си имам теории защо я има и на кого е нужна :)) Интересното е обаче, кой я е измислил? :)) В чия луда глава е възникнала и защо е избрала въпросните (няма да ги изброявам сега, че да не се протрият като дънките на Васко Кръпката) думички :))
ИИ, затрудняваш ме :) Как ще няма спрежение? Има си, просто не се налага на хората да го… употребяват :)) Те просто си се ебат, хахаха :) А новата ни задача май хич не я разбрах :)))
mitirino, не се тревожи за латиницата, коментара ти е достатъчно добър, за да компенсира! :) Похвално! :)
Mersi :) Ako ima neshto polezno v chekijiistvaneto, nezavisimo dali fizichesko ili slovestno, tova e che ni kara da mislime nad razni po-chepati temi. Taka che ne otricham praktikuvaneto na tezi sportove vobshte - oshte poveche kato znam sobstvenata si istoria :-)) Obache triabva da se vnimava zashtoto lesno stava samocel - i togava izgariash po-burzo otkolkoto mojesh da kajesh “bu”.
Абе хора,псувнята си хубаво нещо,разтоварва от напрежението,вчера сутринта отивайки на работа ,срещам един приятел прокурор и с него от дума на дума взехме да си говорим за курове и путки, ей така непринудено и кво толкова,денят беше прекрасен,смяхме се и си начесахме езиците с нецензурни изрази:)))
Не знам, Марти, ти как мислиш - защо думата “негър” у нас означава просто принадлежност към дадена раса, а в страните ,където на тях се е гледало като на долнокачествен човешки материал, думата има обиден смисъл?! Когато определени думи се употребяват предимно в ругатни, ние сами ги товарим с отрицателен смисъл.
Не, че е по-оправдано да имаш цинично отношение към живота, облечено в абсолютно правилен литературен език. Но и да възставаш срещу подобно лицемерие, прекалявайки с цинизмите е като да се БОРИШ за МИР - пълна логическа безмислица.
Но пък гледай откъм положителната страна на нещата - тъй като успяваме да омажем неутралния смисъл на все повече думи, ни се налага да въвеждаме нови на тяхно място (такива, които още не сме опропастили). Е, това ако не е обогатяване на речниковия запас, здраве му кажи!!! :)))))
Точно така, Силвия ;) Каквото ти/ви е на уста, щом е и с приятел, трябва да си го кажете :)) Може и да не ви стане смяшну, ама ще ви олекне, хехехе :))
Хахах много вярно legrandelf :) Точно казано! :)
“…..Със сигурност Моузъс (а, а, а?!)….”
Хахаха. Да!
Голям си човече.
Elf,мейт,работата е там,че някой словосъчетания просто не вървят.Като пример:”Абе грездей сплескан,…” някак си не върви,докато “Абе хуй сплескан,….” си е точно на мястото.Красотата на циничната реч трябва да се покаже когато е нужно. Питам се колко нарицателни думи имаме за мъжки полов орган?А за женски?Прекомерната употреба на един и същи израз не успява да разкрие изяществото на езика.По това как псува човек предполагам,че може да се съди за интелектуалното му ниво.Ама това е друга тема.А колкото до обогатяването,осъвременяването,обновяването и ашладисването на родния ни език - това си плаче за нова тема!
Len, темата ще разисква с какво сме допринесли и по какъв начин окепазихме (плюс продължително време в правенето и на двете) родният си език, нали така? Ако правилно съм разбрал, може и да се въодушевя по тази тема някоя вечер, пък да видим кой какво ще каже след това :)))
Ами трябва ли да си затваряме очите за думи,които “окепазяват” езика ни Те съществуват. Това е факт.Как са се появили - историята мълчи. Дали ще ги ползваме в речника си или не е личностен избор.Но да си затапяме ушите и да се правим,че не съществуват е меко казано лицемерно.
Ъ! Ама ти това сериозно ли?
Имаше едно време едно списание, ти най-вероятно тогава, когато то е излизало, не си бил роден, но в това списание за първи път се изписаха на хартия тези думи - и кур, и путка, и ебане, и минет, и кунилингус, и анилингус дори. Дори най-омразната ми дума на света, която ми звучи като неочаквана пръдня от гей - хуй. Ама не, не ви ли звучи тази дума като изпусната пръдня от разширен гейски анус? Аз обичам “кур”, това е твърдо, има “р” и пори.
Като човек, който се отнася сериозно към писането и модите в него, ти заявявам, че от около 2002 не е модерно да се пише путка, кур, ебане и дори хуй на хартия. Това мина и замина и го забравихме.
Ти кво си се хвърлил на някакъв ривайвъл? Или си толкова млад, че си го пропуснал? И да не съм чула, чу Калина Андролова и Калин Руменов го могат. При НЕТАЛАНТЛИВИТЕ хора дори и ХУЙ да използват в текстовете си, те пак си остават НЕТАЛАНТЛИВИ. :)
Бодливата крава, но въпросът ми все така неуреден остава :) ти тръгна да ми обясняваш кой, кога и доколко талантливо се превъплъщава, ползвайки такива [яки] думички :) Кажи ми кой е “Вулгарния Некерман” и ще преценя кога съм бил роден и дали го знам ;))))
Моите лични предпочитания, като заговори за “хуй” и “кур”, в контекста на звучна тежест и въздействие :))) също съвпадат с твоите ;) Кур, до откат, с много продължително “рррррррр” ;)
Що се отнася до мъжкия и женския вариант на горското дръвче, с приказно червени плодове… може би трябва да прочета повече от тях, за да ги заклеймя обективно ;)
Независимо с какви части на речта се обвързваш, си личи когато дори стила ти не те спасява :))
Инак, много мозъчна пръдня ще се появи около нас. Затова и предпочитам да пиша, други да ме критикуват :)))))) Кажи си? :)
П.П. Ясно е, че трябва да намеря литературния Пантев, за да ми разясни кое как е станало и кой е бил първият човек казал: “Стига на това, онова и на другота”. Аман! :))
ИИ, кой глагол не може да се спряга - ЕлФ ли?
- друг път, я гледай ся:
аз елфя
ти елфиш
той/тя/то елфи
ние елфим
вие/Вие елфите
те елфят
- ‘къв ти е проблема :)))))
а сега сериозно моля ви, малко респект към нецензурните думички!
без тях не можем, както не можем и без витамините
как да изразя инак уважението си към колегата шофьор, който така майсторски дриблира м/у колата ми ту отляво ту отдясно и ме оставя да се чудя знае ли аджеба накъде е тръгнал и как смята да стигне ;)
после, влизаш рано-рано къмто 11ч. сутринта в кафенето и си поръчваш кафе, и само няколко часа по-късно ти носят сок от маракуя, как да не благодариш на милото девойче, че не ти го е сервирало право в скута, както направи с костюмирания бизнесмен от банката… :)
ами какво да кажем за тоалетните на обществените места, колкото и да им се мръщиш, все някога ти се налага да поемеш дълбоко въздух и да ги посетиш, слагаш ръкавици, запряташ ръкави и започваш смело и бързо да почистваш сюрпризите на преждеползвателя (който е бил много на зор), след това със сетни сили и останалия въздух си вършиш своята работа и накрая оставяш всичко в блестящ излъскан вид, както и строителя вече не го помни, не, не ми благодарете, винаги е рай да посетиш кенефа след мен, знам си!
е, и как мислите, че се справям с всичко това без спрежението на горния глагол ;), пардон, шегичка, хахахха, та дейба…, ебала съм ви…, да го духаш педераст гърчав, путко заспала… и т.н., че нещо не съм се надъхала, но без мръсните думички няма чиста работа, тъй да знаете
благодаря, че ме изтраяхте
Абе, честно казано, при опит да спестим тези думички и да направим псувня от някакви други думи, става по-забавно:
Чеп сплескан!
Или членестокур израстъко! :)) И пр. ох, простотии са ми в главата :P
… ама за да направиш нови забавни словосъчетания, като един млад Дядо Вазов, трябва обектът на критиката да е срещу теб и да те провокира с простотиите си, така се използва богатството на езика, инспирирано и от цвета на личното отношение към милата душица, празнеща се в очите ти…
в тази връзка… ти пак ли гледаш огледалото?!? ;)
:)))
хахахахаа
Винаги гледам в огледалото, нали съм помпозна гад! :))
Освен тогава, някой да ме pissed-не off :) И вероятно ще се излея гнева по специфичен начин ;)
Примерно преди няколко дена, бях много надъхан за вербален саблен дуел с Михайлов от НБУ, ама така и не намерих малко повече инфо за него! :))))
И все пак, на живо, именно вербално, със звук, щеше да е яко! :)))
Марти, хахаха, прости ми, но гласът ти е толкова нежен, че след всяка твоя дума (като въздишка), па била тя и грозничка псувня, човек се влюбва все по-дълбоко в теб, нали съм ти го казвала и друг път, забрави, не си роден да хапеш вербално, виж, да раняваш - можеш, но то не убива :)
Трябва повече изповеди, щото само от една, не се прави статистика ;)
А така, не може да е обективно. Трябват поне още 9 мнения, за да се вземе решение (средно-статистически, повтарям) :)
Мдаааааааааа, … интерестно текстче !!!
Курове, путки, … куро-путки, … 2в1, … 3в1, … “Каде е млякото?”(упс, … то не било мляко), … :-РРР … нека цари : СВОБОДА НА ИЗКАЗА !
Култово е “що не си… цензурирате майката?” !!!
Хммм, много отдавна не бях се отбивал тука(д’ебиш и пустата ра’ота, д’ебиш и смотаната криза, д’ебиш и шибаното международно положение… и още много д’ебиш мога да кажа, ама засега стига… д’ебиш…), но както установявам Елфа си е добрият стар Елф и няма промяна. Хвала на таквиз люде кат’ него… :)))
Аз като един виден представител на д’гие-ската школа от малък съм “откърмен” с всякакви интересни словесни интерпретации на по-специфичните “накрайници” и дупки на човешкото племе. Интересен факт е, че в офиса ми всички бяха много възмутени от мен, когато отговарях на въпросите на които не знаех с “‘ба ли го”… И това в рамките на седмица-две. След това започнаха да го използват лека-полека и те. Жените също… Също така свикнаха и със сутрешният ми поздрав - “Гепи майна д’гие…” и с отговора към него - “Гепи, даго’оба…”
Моята теория е, че няма “добри” и “лоши” думи. Всичко е в главата на човечеца отсреща. А как иска да си го интерпретира, си е лично негов кахър и не виждам смисъл в това да ме забърква и мене в решаването на личностните си проблеми :))
Дет’ се вика, свобода и демокрация - всеки да си приказва каквото иска и както иска. Освен това се убедих, че след достатъчно дълга употреба, нецензурните думички почват да се възприемат нормално и не правят чак такова впечатление. Значи няма проблем да се използват и от самото начало. Ама, всички се държат кат’ ощипани госпо’ици… Ох, жива да не бях… :))))
Затова и аз заставам зад Елфа… ааа добре де, не зад него, а рамо до рамо(ееех това “мръсно” подсъзнание беее…), след добре зададения въпрос - “…що не си… цензурирате майката?”
Хаха, … Пачи, … ЕВАЛЛЛА, … СТРАОООТЕН СИ !!!
Незнаех че си Плееенско чадо, аз също … възпитаник ,на “д’го оба” школата, … хахахаха
… което ме навежда на една много звучна дума от Врачанския край - “мандравуняк”, … :-Р
Iovan, нали знаеш приказката, че краставите магарета се надушват през 10 планини :)))
А тази думичка от Врачанския край съм я чувал, ама в малко по-изменена форма. Аз я знам като “мандрамуняк” :)))
Нали, Пламка, важното е да ги накараш да свикнат :)))
След това - даже ти може да си учудиш, докъде ще стигне епитетаризма им :)))))
“мандраМуняк” или “мандраВуняк” ми звучи подобно, че даже и близко на правописна грешка, ама… Iovan ще си каже :)
А като е толкоз звучна, има ли си и стойностно значение, или да налучквам? :))))
Стойносттно значение има израз от типа:
” Недей да жогръцаш кат маждрамуняк! ”
което ще рече:”Сига си мяукал като разгонен котарак!”.
Найс! Дат уос найс! :)) Хъхъхъ ;)
някой ден, когато станеш родител, ще отсееш кое е добре и кое не за децата си, тогава ще разбереш и кой определя някоя дума за лоша или не - отговорът е елементарен - ОБЩЕСТВОТО, в което живееш.
Дори вкъщи да се псувате цветущо, то това няма да е приемливо в училище или на работа…
ама за всичко си има време - виж го и онзи льохман Светльо от Хиподил - откъде тръгна с майката му +”% и докъде стигна - новото поколение едва ли знае че е бъл еди какъв си, знае го само от телевизора.